Seznam blogů

10. 6. 2021

Johnny Cash + Kris Kristofferson - Why me Lord / Proč já, Pane




 Why me Lord - Proč já, Pane 

  1. Why me lord?
  2. What have I ever done,
  3. to deserve even one,
  4. of the blessings I've known,
  5. Why me lord,
  6. what did I ever do,
  7. that was worth love from you,
  8. and the kindness you've shown?

  9. Lord help me Jesus,
  10. I've wasted it so help me Jesus,
  11. I know what I am,
  12. but now that I know,
  13. that I needed you 
  14. so help me Jesus,
  15. my souls in your hands
  16. :
  17. Try me lord,
  18. if you think there's a way,
  19. that I can repay,
  20. What I've taken from you,
  21. Maybe lord,
  22. I could show someone else,
  23. what I've been through myself,
  24. on my way back to you, 

  25. Jesus, my soul's in your hands
   
  1. Proč já, Pane?
  2. Co jsem kdy vykonal,
  3. abych si zasloužil byť jen jeden
  4. z požehnání, jež jsem poznal?
  5. Proč já, Pane
  6. Co jsem kdy udělal
  7. čím jsem si zasloužil tvou lásku
  8. a laskavost, jež jsi mi prokázal?

  9. Pane, pomoz mi Ježíši
  10. Promrhal jsem to tak mi pomoz, Ježíši
  11. Vím, čím jsem
  12. Ale nyní, když vím,
  13. že jsem tě tolik potřeboval, 
  14. tak mi pomoz, Ježíši
  15. má duše je ve tvých rukách

  16. Vyzkoušej mě, Pane
  17. Jestli myslíš, že existuje možnost,
  18. jak ti to mohu splatit ,
  19. to co jsem si od tebe vzal.
  20. Možná, Pane,
  21. Ti mohu ukázat někoho jiného
  22. čím jsem si prošel sám
  23. na své cestě za Tebou.

  24. Ježíši, má duše je ve tvých rukou