Seznam blogů

21. 8. 2019

Paul McCartney - And I Love Her / Já ji miluji



  1. I give her all my love
  2. that's all I do
  3. and if you saw my love
  4. you'd love her too I love her.

  5. She gives me everything
  6. and tenderly
  7. the kiss my lover brings
  8. she brings to me and I love her.

  9. A love like ours
  10. could never die
  11. as long as I
  12. have you near me.

  13. Bright are the stars that shine
  14. dark is the sky
  15. I know this love of mine
  16. will never die and I love her.


  1. Dávám jí všechnu svou lásku 
  2. To je všechno, co dělám, 
  3. a kdybys viděl mou lásku 
  4. Ty bys ji taky miloval  miluji ji.

  5. Ona mi dává všechno 
  6. a něžně 
  7. ten polibek mě milenka přináší 
  8. přináší ke mně a já ji miluji. 

  9. Láska jako je ta naše 
  10. nikdy nemohla zemřít 
  11. dokud budu tě mít
  12. blízko sebe. 

  13. Jasné jsou hvězdy,které září 
  14. tmavá je obloha
  15. Vím, to je láska moje 
  16. nikdy nezemře  miluji ji.. 






.