Seznam blogů

11. 10. 2022

Katy Perry - Roar / Řvát






 Roar / Řvát

  1. I used to bite my tongue 
  2. and hold my breath
  3. scared to rock the boat 
  4. and make a mess
  5. so I sat quietly, 
  6. agree politely
  7. I guess that I forgot I had a choice
  8. I let you push me passed the breaking point
  9. I stood for nothing, 
  10. so I fell for everything

  11. You held me down but I got up,
  12. already brushing off the dust
  13. you hear my you hear that sound
  14. like thunder gonna shake the ground
  15. you held me down but i got up
  16. Get ready 'cause I've had enough
  17. I see it all, i see it now

  18. I got the eye of the tiger a fighter
  19. dancing through the fire,
  20. 'cause I am a champion
  21. and you’re gonna hear me roar
  22. louder, louder than a lion
  23. 'cause I am a champion
  24. and you’re gonna hear me roar
  25. and you’re gonna hear me roar

  26. Now I’m floating like a butterfly
  27. stinging like a bee i earned the stripes
  28. I went from zero, to my own hero

  29. You held me down but I got up,
  30. already brushing off the dust
  31. you hear my voice you hear that sound
  32. like thunder gonna shake the ground
  33. you held me down but I got up
  34. get ready 'cause i’ve had enough
  35. I see it all, I see it now

  36. I got the eye of the tiger a fighter
  37. dancing through the fire, 
  38. ‘cause i am a champion
  39. and you’re gonna hear me roar
  40. louder, louder than a lion
  41. 'cause i am a champion
  42. and you’re gonna hear me roar
  43. you’re gonna hear me roar
  44. you’re gonna hear me roar
  45. roar roar roar roar roaaaaar

  46. I got the eye of the tiger a fighter
  47. dancing through the fire,
  48. ‘cause i am a champion
  49. and you’re gonna hear me roar
  50. louder, louder than a lion
  51. 'cause i am a champion
  52. and you’re gonna hear me roar

Oh oh oh oh oh
you’re gonna hear me roar
Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh
you’re gonna hear me roar


  1. Kousala jsem se do jazyka 
  2. a zadržovala dech
  3. Bála jsem se rozhoupat loď 
  4. a udělat nepořádek. 
  5. Tak jsem tiše seděla, 
  6. zdvořile souhlasila 
  7. Asi jsem zapomněla, že mám na výběr
  8. Nechala jsem tě tlačit mě k bodu zlomu. 
  9. Nestála jsem za nic, 
  10. takže jsem propadla všemu

  11. Držel jsi mě na dně, ale vstala jsem, 
  12. už oprašujíc prach. 
  13. Slyšíš můj hlas, slyšíš ten zvuk,
  14. jako hrom roztřesu zem.
  15. Držel jsi mě na dně, ale vstala jsem
  16. Připrav se, protože už toho mám dost 
  17. Vidím to všechno, teď to vidím 

  18. Mám oko tygra, bojovníka 
  19. tančící skrz oheň, 
  20. protože jsem šampión 
  21. a ty mě uslyšíš řvát 
  22. hlasitěji, hlasitěji než lev 
  23. protože jsem šampión 
  24. a ty mě uslyšíš řvát 
  25. a ty mě uslyšíš řvát 

  26. Vznáším se teď jako motýl, 
  27. bodám jako včela, zasloužila jsem si své pruhy 
  28. Stala jsem se z nuly svým vlastním hrdinou 

  29. Držel si mě na dně, ale vstala jsem, 
  30. už oprašujíc prach 
  31. Slyšíš můj hlas, slyšíš ten zvuk 
  32. jako hrom roztřesu zem 
  33. Držel jsi mě na dně, ale vstala jsem 
  34. Připrav se, protože už toho mám dost
  35. Vidím to všechno, teď to vidím 

  36. Mám oko tygra, bojovník 
  37. tančící skrze oheň,
  38. protože jsem šampion 
  39. a ty mě uslyšíš řvát 
  40. hlasitěji, hlasitěji než lev 
  41. protože jsem šampión 
  42. a ty mě uslyšíš řvát 
  43. a ty mě uslyšíš řvát 
  44. a ty mě uslyšíš řvát 
  45. řvát řvát řvát řvát řvááááát 

  46. Mám oko tygra, bojovník 
  47. tančící skrze oheň, 
  48. protože jsem šampión 
  49. a ty mě uslyšíš řvát 
  50. hlasitěji, hlasitěji než lev 
  51. protože jsem šampión 
  52. a ty mě uslyšíš řvát