Seznam blogů

29. 7. 2019

3 - Fráze ( JUST CAN’T GET ENOUGH ) - Depeche Mode / Just Can't Get Enough / Nemám toho dost

Výsledek obrázku pro Depeche Mode

Just Can't Get Enough

  1. When I'm with you baby
  2. I go out of my head
  3. And I just can't get enough
  4. And I just can't get enough
  5. All the things you do to me
  6. And everything you said
  7. I just can't get enough
  8. I just can't get enough

  9. We slip and slide as we fall in love
  10. And I just can't seem to get enough of

  11. We walk together
  12. We're walking down the street
  13. And I just can't get enough
  14. And I just can't get enough
  15. Every time I think of you
  16. I know we have to meet
  17. And I just can't get enough
  18. I just can't get enough

  19. It's getting hotter
  20. It's a burning love
  21. And I just can't seem to get enough of

  22. And when it rains
  23. You're shining down for me
  24. And I just can't get enough
  25. And I just can't get enough
  26. Just like a rainbow
  27. You know you set me free
  28. And I just can't get enough
  29. And I just can't get enough

  30. You're like an angel
  31. And you give me your love
  32. And I just can't seem to get enough of
Výsledek obrázku pro Depeche Mode

Nemám toho dost

  1. Když jsem s tebou, lásko,
  2. ztrácím hlavu
  3. nemám toho dost
  4. nemám toho dost
  5. Vše co děláš,
  6. vše co říkáš
  7. nemám toho dost
  8. nemám toho dost

  9. Vyžívám se v naší zamilovanosti
  10. a nemám pocit že bych se nabažil

  11. Jdeme spolu
  12. dolů ulicí
  13. A já se toho nemůžu nabažit
  14. A já se toho nemůžu nabažit
  15. Pořád na tebe myslím
  16. Vím, že se musíme setkat
  17. A já se toho prostě nemůžu nabažit
  18. Nemůžu se toho nabažit

  19. Začíná to být horké
  20. Je to hořící láska
  21. A já se toho prostě nemůžu nabažit

  22. A když prší
  23. záříš jenom pro mě
  24. A já se toho prostě nemůžu nabažit
  25. A já se toho prostě nemůžu nabažit
  26. Stejně jako na mě působí duha,
  27. tak i ty jsi mě osvobodila
  28. A já se toho prostě nemůžu nabažit
  29. A já se toho prostě nemůžu nabažit

  30. Jsi jako anděl
  31. dáváš mi svou lásku
  32. A já se toho prostě nemůžu nabažit





 JUST OUT OF REACH  -  Skoro , téměř 
Depeche Mode: JUST CAN’T GET ENOUGH 

Slovo just má spoustu různých významů, není lehké ho správně používat. Objevuje se uprostřed věty anebo na začátku. 

Obvykle se s ním setkáváte ve větách typu: I’ve just seen her nebo I’ve just come back from holiday.

 (právě jsem se vrátil z dovolené) - v těchto případech znamená - před kratinkou dobou

Ovšem v písni Just Like a Man má slovo just jiný význam. V písni se zpívá, jak se muž rozchází se svou dívkou. On utápí žal v alkoholu - just like a man - jak bývá u mužů zvykem, ona tráví čas se svým novým přítelem. 

On se snaží být silný, jak se od chlapa čeká - just like a man… 

Just se dá v tomto případě zaměnit slůvkem exactly  

exactly like a man (přesně jako každý chlap, co se dá jiného očekávat!) 

You should see my little brother when he’s eating. It’s disgusting. He’s just like an animal! 

Mladší bratr Ruth je nechutný, protože jí jako zvíře.