Seznam blogů

21. 6. 2019

Smokie - If you think you know how to love me / Pokud si myslíš, že víš, jak mě mít ráda

Související obrázek

If you think you know how to love me / Pokud si myslíš, že víš, jak mě mít ráda
  1. A breathless drive on a downtown street
  2. Motorbike ride in the mid-day heat
  3. The dust that hung from the desert skies
  4. Run, though we run it still burned our eyes

  5. Oh, yes we can walk on the wild wild side of life
  6. And our movements traced by a stranger close by your side
  7. And in the shadows of a promise, you can take my hand
  8. And show me the way to understand

  9. So if you think you know how to love me
  10. And you think you know what I need
  11. And if you really really want me to stay
  12. You've got to lead the way

  13. Yes, if you think you know how to love me
  14. And you think you can stand by me
  15. And if you really really want me to stay
  16. You've got to lead the way

  17. A reckless night in a nameless town
  18. Then we moved out of sight with a silent sound
  19. A beach that wept with deserted waves
  20. That's where we slept, knowing we'd be safe

  21. Now you may think you can 
  22. walk on the wild wild side with me
  23. But there's a lot I can learn, 
  24. and a lot that I've yet to see
  25. You know you've got my life lying 
  26. in your hands
  27. It's up to you to make me understand

  28. So if you think you know how to love me
  29. And you think you know what I need
  30. And if you really really want me to stay
  31. You've got to lead the way

  32. Yes, if you think you know how to love me
  33. And you think you can stand by me
  34. And if you really really want me to stay
  35. You've got to lead the way ....

  1. Dech bez dechu na ulici v centru města
  2. Jízda na motorce v denním vedru
  3. Prach, který snášel se z pouštní oblohy
  4. Ačkoliv jedeme, stále nás pálí v očích

  5. Ano, můžeme jít dál po divoké straně života
  6. A naše pohyby sledoval cizinec blízko tvého boku
  7. A ve stínu zaslíbení můžeš mě vzít za ruku
  8. A ukaž mi způsob, jak to pochopit

  9. Tak jestli si myslíš, že víš jak mě mít ráda
  10. A myslíš si, že víš co potřebuji
  11. A pokud  opravdu, opravdu chceš, abych zůstal
  12. Musíš mě po té cestě vést

  13. Ano, pokud si myslíš, že víš, jak mě mít ráda
  14. A myslíš si, že můžeš zůstat se mnou
  15. A pokud  opravdu, opravdu chceš, abych zůstal
  16. Musíš mě po té cestě vést

  17. Bezohledná noc v bezejmenném městě
  18. Pak jsme se s tichým zvukem uklidili z dohledu
  19. Na pláž, která plakala opuštěnými vlnami
  20. Spali  jsme a věděli jsme, že budeme v bezpečí

  21. Teď si můžeš myslet, že se mnou můžeš 
  22. projít po divoké divoké straně
  23. Ale je toho hodně, co se můžu naučit
  24.  a hodně, co jsem ještě neviděl
  25. Víš, že máš můj život 
  26. ve tvých rukách
  27. Je na tobě, abys mě pochopila

  28. Takže pokud si myslíš, že víš, jak mě mít ráda
  29. A myslíš si, že víš co potřebuji
  30. A jestli opravdu, opravdu chceš, abych zůstal
  31. Musíš mě po té cestě vést

  32. Ano, pokud si myslíš že víš, jak mě mít ráda
  33. A myslíš si, že můžeš zůstat se mnou
  34. A pokud opravdu chceš, abych zůstal
  35. Musíš mě po té cestě vést