Seznam blogů

17. 8. 2023

Imagine Dragons - I'm So Sorry / Je mi to moc líto


 I'm So Sorry / Je mi to moc líto

  1. About time for anyone
  2. Telling you off for all your deeds
  3. No sign the roaring thunder stopped in cold to read
  4. No time
  5. I get mine and make no excuses 
  6. Waste of precious breath
  7. No time
  8. The sun shines on everyone, everyone 
  9. Love yourself to death

  10. So you gotta fire up
  11. You gotta let go
  12. You'll never be loved 
  13. Till you've made your own,
  14. You gotta face up
  15. You gotta get yours
  16. You never know the top 
  17. Till you get too low

  18. A son of a stepfather
  19. A son of a I'm so sorry
  20. A son of a stepfather
  21. A son of a I'm so sorry

  22. No lies and no deceiving, man is what he loves
  23. I keep tryin' to conceive 
  24. That death is from above
  25. No time
  26. I get mine and make no excuses 
  27. Waste of precious breath
  28. No time
  29. The sun shines on everyone, everyone 
  30. Love yourself to death

  31. So you gotta fire up
  32. You gotta let go
  33. You'll never be loved 
  34. Till you've made your own,
  35. You gotta face up
  36. You gotta get yours
  37. You never know the top 
  38. Till you get too low

  39. A son of a stepfather
  40. A son of a I'm so sorry
  41. A son of a stepfather
  42. A son of a I'm so sorry

  43. Life isn't always what you think it’d be
  44. Turn your head for one second 
  45. and the tables turn
  46. And I know, I know that I did you wrong
  47. But will you trust me 
  48. When I say that I'll make it up to you 
  49. Somehow, somehow

  50. So you gotta fire up
  51. You gotta let go
  52. You'll never be loved 
  53. Till you've made your own,
  54. You gotta face up
  55. You gotta get yours
  56. You never know the top 
  57. Till you get too low

  58. A son of a stepfather
  59. A son of a I'm so sorry
  60. A son of a stepfather
  61. A son of a I'm so sorry

  62. I'm so sorry
  63. I'm so sorry
  64. I'm so sorry






  1. Už bylo načase,
  2. Aby Ti někdo vynadal za to, jak se chováš 
  3. A tahle ta bouřka opravdu nehodlá jen tak ustoupit 
  4. Není čas! 
  5. Řeknu Ti to na plno, bez pardonu, 
  6. Protože to bych jenom plýtval dechem 
  7. Není čas! 
  8. Slunce svítí stejně na nás na všechny
  9.  Milujte se až za hrob 

  10. Takže Ti musejí vytéct nervy
  11. Musíš se od toho oprostit 
  12. Aby si byl milovaný,
  13. Musíš se prvně naučit milovat sám sebe 
  14. Musíš tomu čelit 
  15. Musíš být sám sebou 
  16. Na vrchol se nedostaneš,
  17. Dokud neskončíš na úplném dně 

  18. Synu nevlastního otce 
  19. Synu Je mi to moc líto
  20. Synu nevlastního otce
  21. Synu Je mi to moc líto 

  22. Žádný lži ani masky, člověk je tím, co miluje 
  23. Snažím si to přestavovat,
  24. Že smrt je někde nad námi
  25. Není čas! 
  26. Řeknu Ti to na plno, bez pardonu, 
  27. Protože to bych jenom plýtval dechem 
  28. Není čas 
  29. Slunce svítí stejně na nás na všechny
  30.  Milujte, až za hrob 

  31. Takže Ti musejí vytéct nervy
  32. Musíš se od toho oprostit 
  33. Aby si byl milovaný
  34. Musíš se prvně naučit milovat sám sebe 
  35. Musíš tomu čelit 
  36. Musíš být sám sebou 
  37. Na vrchol se nedostaneš,
  38. Dokud neskončíš na úplném dně 

  39. Synu nevlastního otce 
  40. Synu Je mi to moc líto
  41. Synu nevlastního otce
  42. Synu Je mi to moc líto 

  43. Život nejde vždycky tak, jak bychom chtěli 
  44. Otočte se na moment zády 
  45. a všechno se změní 
  46. A dobře vím, dobře vím, že jsem Tě zklamal 
  47. Ale budeš mi věřit,
  48. Když Ti řeknu, že Ti to nějak vynahradím
  49. Nějak určitě, nějak 

  50. Takže Ti musejí vytéct nervy
  51. Musíš se od toho oprostit 
  52. Aby si byl milovaný,
  53. Musíš se prvně naučit milovat sám sebe 
  54. Musíš tomu čelit 
  55. Musíš být sám sebou 
  56. Na vrchol se nedostaneš,
  57. Dokud neskončíš na úplném dně 

  58. Synu nevlastního otce 
  59. Synu Je mi to moc líto
  60. Synu nevlastního otce
  61. Synu Je mi to moc líto 

  62. Je mi to moc líto
  63. Je mi to moc líto
  64. Je mi to moc líto