Seznam blogů

16. 4. 2020

Bob Marley - Sun is Shining / Slunce svítí


Související obrázek

  1. Sun is shining, the weather is sweet, yeah
  2. Make you wanna move your dancing feet now
  3. To the rescue, here I am
  4. Want you to know, y'all, can you understand?

  5. When the mornin' gather the rainbow, yeah, yeah
  6. Want you to know, I'm a rainbow too now
  7. To the rescue, here I am
  8. Want you to know, y'all, can you, 
  9. can you, can you understand?

  10. Sun is shining, the weather is sweet now
  11. Make you wanna move your dancing feet, yeah
  12. But to the rescue, here I am
  13. Want you to know just if you can,
  14.  here I stand, no, no, no, no, no, no, no, no

  15. Can you understand me now, baby?
  16. Do you believe me?
Sunset Woman Silhouette - Free image on Pixabay

  1. Slunce svítí, počasí je příjemné, jo
  2. Ted' chceš pohnout své nohy v tanci
  3. Na záchranu, tady jsem 
  4. Chceš, abys to věděl, můžeš porozumět?

  5. Když ráno se sbíhá duha, jo,jo
  6. Chceš vědět, že jsem taky duha 
  7. Na záchranu, tady jsem 
  8. Chceš, aby to věděli všichni, můžeš, 
  9. můžeš, můžeš to pochopit?

  10. Slunce svítí, počasí je teď příjemné
  11. Ted' chceš pohnout své nohy v tanci
  12. Ale na záchranu, tady jsem
  13. Chci, abys věděla, jestli můžeš,
  14.  tady stojím, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne

  15. Rozumíš mi teď, zlato?
  16. Věříš mi?