Seznam blogů

23. 2. 2019

System Of A Down - Lonely Day / Osamělý den



 Lonely Day / Osamělý den

  1. Such a lonely day
  2. And it's mine
  3. The most loneliest day of my life

  4. Such a lonely day
  5. Should be banned
  6. This day that I can't stand

  7. The most loneliest day of my life
  8. The most loneliest day of my life

  9. Such a lonely day
  10. Shouldn’t exist
  11. A day that I'll never miss
  12. Such a lonely day
  13. And its mine
  14. The most loneliest day of my life

  15. And if you go, I wanna go with you
  16. And if you die, I wanna die with you

  17. Take your hand and walk away

  18. The most loneliest day of my life
  19. The most loneliest day of my life
  20. The most loneliest day of my life
  21. Life

  22. Such a lonely day
  23. And it's mine
  24. It's a day that I am glad I survived

  1. Tak osamělý den, 
  2. a je můj.
  3. Nejosamělejší den v mém životě .

  4. Tak osamělý den 
  5. měl by  být zakázán.
  6. Je to den, který nemohu snést.

  7. Nejosamělejší den v mém životě.
  8. Nejosamělejší den v mém životě.

  9. Tak osamělý den 
  10. neměl by existovat.
  11. Je to den jaký nebudu nikdy postrádat
  12. Tak osamělý den
  13. a je můj.
  14. Nejosamělejší den v mém životě.

  15. A pokud půjdeš, já chci jít s tebou.
  16. A pokud zemřeš, já chci zemřít s tebou

  17. Vzít tě za ruku a odejít pryč

  18. Nejosamělejší den v mém životě .
  19. Nejosamělejší den v mém životě.
  20. Nejosamělejší den v mém životě.
  21. životě

  22. Tak osamělý den,
  23. a je můj.
  24. Je to den kdy jsem rád, že jsem přežil