Seznam blogů

2. 2. 2019

John Legend - All of me / Všechno ze mě

Související obrázek


All of Me

  1. What would I do without your smart mouth?
  2. Drawing me in, and you kicking me out
  3. You've got my head spinning, 
  4. no kidding, I can't pin you down
  5. What's going on in that beautiful mind
  6. I'm on your magical mystery ride
  7. And I'm so dizzy, 
  8. don't know what hit me
  9. but I'll be alright

  10. My head's under water
  11. But I'm breathing fine
  12. You're crazy and I'm out of my mind

  13. 'Cause all of me
  14. Loves all of you
  15. Love your curves and all your edges
  16. All your perfect imperfections
  17. Give your all to me
  18. I'll give my all to you
  19. You're my end and my beginning
  20. Even when I lose I'm winning
  21. 'Cause I give you all of me
  22. And you give me all of you, oh

  23. How many times do I have to tell you
  24. Even when you're crying you're beautiful too
  25. The world is beating you down,
  26.  I'm around through every mood
  27. You're my downfall, you're my muse
  28. My worst distraction, my rhythm and blues
  29. I can't stop singing, it's ringing, in my head for you

  30. My head's under water
  31. But I'm breathing fine
  32. You're crazy and I'm out of my mind

  33. 'Cause all of me
  34. Loves all of you
  35. Love your curves and all your edges
  36. All your perfect imperfections
  37. Give your all to me
  38. I'll give my all to you
  39. You're my end and my beginning
  40. Even when I lose I'm winning
  41. 'Cause I give you all of me
  42. And you give me all of you, oh

  43. Give me all of you
  44. Cards on the table, 
  45. we're both showing hearts
  46. Risking it all, though it's hard

  47. 'Cause all of me
  48. Loves all of you
  49. Love your curves and all your edges
  50. All your perfect imperfections
  51. Give your all to me
  52. I'll give my all to you
  53. You're my end and my beginning
  54. Even when I lose I'm winning
  55. 'Cause I give you all of me
  56. And you give me all of you

  57. I give you all of me
  58. And you give me all of you, oh

Všechno ze mě

  1. Co bych dělal bez tvých chytrých řečí?
  2. Zatáhla jsi mě dovnitř a teď mě vykopneš
  3. Točí se mi z tebe hlava,
  4. Nedělej si srandu,nemůžu tě přimáčknout
  5. Co se to děje v té nádherné mysli
  6. Jsem na tvé magické záhadné jízdě
  7. A mám takovou závrať, 
  8. že nevím, co mě to popadlo,
  9.  ale budu v pohodě

  10. Má hlava je pod vodou
  11. Ale dýchá se mi dobře
  12. Jsi šílená a já nemám rozum

  13. Protože všechno ze mě
  14. Miluji všechno z tebe
  15. Miluji tvé křivky a všechny tvé přednosti
  16. Všechny tvé perfektní nedostatky
  17. Dej mi všechno 
  18. A já ti dám všechno
  19. Jsi můj konec a můj začátek
  20. Dokonce když prohraju, tak vyhrávám
  21. Protože ti dávám všechno ze mě
  22. A ty mi dáváš všechno, oh

  23. Kolikrát ti musím říkat
  24. Dokonce i když brečíš, jsi nádherná
  25. Svět s tebou smlouvá, 
  26. jsem s tebou přes všechny nálady
  27. Jsi můj pád, jsi má múza
  28. Mé největší rozptýlení, můj rytmus a blues
  29. Nemůžu přestat zpívat, zvoní to v mé hlavě pro tebe

  30. Má hlava je pod vodou
  31. Ale dýchá se mi dobře
  32. Jsi šílená a já jsem ztratil rozum

  33. Protože všechno ze mě
  34. Miluji všechno z tebe
  35. Miluji tvé křivky i všechny tvé přednosti
  36. Všechny tvé perfektní nedostatky
  37. Dej mi všechno z tebe
  38. A já ti dám všechno ze mě
  39. Jsi můj konec a můj začátek
  40. Dokonce když jsem prohrál, tak vyhrávám
  41. Protože ti dám všechno ze mě
  42. A ty mi dáš všechno z tebe

  43. Dej mi všechno z tebe
  44. Karty na stole, 
  45. oba ukazujeme srdce
  46. Všechno to riskujeme, i když je to těžké

  47. Protože všechno ze mě
  48. Miluje všechno z tebe
  49. Miluju tvé křivky i všechny tvé přednosti
  50. Všechny tvé perfektní nedostatky
  51. Dej mi všechno z tebe
  52. A já ti dám všechno ze mě
  53. Jsi můj konec a můj začátek
  54. Dokonce když jsem prohrál, tak vyhrávám
  55. Protože ti dám všechno ze mě
  56. A ty mi dáš všechno z tebe

  57. Dám ti všechno ze mě
  58. A ty mi dáš všechno z tebe, oh