Seznam blogů

3. 2. 2019

17 - Fráze ( What’s the problem?) Accidentally in Love by Counting Crows





Counting Crows: Accidentally in Love
  1. So she said what's the problem baby?
  2. What's the problem I don't know
  3. Well maybe I'm in love (love)
  4. Think about it every time
  5. I think about it
  6. Can't stop thinking 'bout it

  7. How much longer will it take to cure this
  8. Just to cure it cause I can't ignore it
  9. If it's love (love)
  10. Makes me want turn around and face me but
  11. I don't know nothing 'bout love

  12. Come on, come on
  13. Turn a little faster
  14. Come on, come on
  15. The world will follow after
  16. Come on, come on
  17. Cause everybody's after love

  18. So I said I'm a snowball running
  19. Running down into the spring that's coming all this love
  20. Melting under blue skies
  21. Belting out sunlight
  22. Shimmering love

  23. Well baby I surrender
  24. To the strawberry ice cream
  25. Never ever end of all this love
  26. Well I didn't mean to do it
  27. But there's no escaping your love

  28. These lines of lightning
  29. Mean we're never alone,
  30. Never alone, no, no

  31. Come on, Come on
  32. Move a little closer
  33. Come on, Come on
  34. I want to hear you whisper
  35. Come on, Come on
  36. Settle down inside my love

  37. Come on, come on
  38. Jump a little higher
  39. Come on, come on
  40. If you feel a little lighter
  41. Come on, come on
  42. We were once upon a time in love

  43. We're accidentally in love

  44. (7x)
  45. Accidentally in love

  46. Accidentally

  47. (2x)
  48. I'm In Love, I'm in Love,
  49. I'm in Love, I'm in Love,
  50. I'm in Love, I'm in Love,
  51. Accidentally

  52. Come on, come on
  53. Spin a little tighter
  54. Come on, come on
  55. And the world's a little brighter
  56. Come on, come on
  57. Just get yourself inside her
  58. Love ...I'm in love



  1. Tak řekla, co je za problém, miláčku?
  2. Jaký je problém, který nevím
  3. No, možná jsem zamilovaný (zamilovaný)
  4. Přemýšlím o tom pokaždé
  5. Přemýšlím o tom
  6. Nemohu na to přestat myslet

  7. Jak dlouho ještě bude trvat se vyléčit
  8. Jen to vyléčit, protože to nechci ignorovat,
  9. Pokud je to láska (láska)
  10. Nutí mě chtít se otočit a čelit tomu,
  11. ale já o lásce nic nevím

  12. Pojď, pojď
  13. Toč se trošku rychleji
  14. Pojď, pojď
  15. Svět tě bude následovat
  16. Pojď, pojď
  17. Protože každý touží po lásce

  18. Tak jsem řekl, že se valím jako sněhová koule
  19. Valím se dolů do jara,která přichází s touto láskou
  20. Taj pod modrou oblohou
  21. Odhal sluneční světlo
  22. Třpytící se láska

  23. No, miláčku, přežil jsem,
  24. na jahodové zmrzlině
  25. Nikdy nikdy nebude té lásky konec
  26. No, neplánovali jsme to
  27. Ale z té lásky není úniku

  28. Tyhle čáry blesků
  29. Znamená to, že nejsme nikdy sami,
  30. Nikdy sami, ne, ne

  31. Pojď, pojď
  32. O kousek blíž
  33. Pojď, pojď
  34. Chci tě slyšet šeptat
  35. Pojď, pojď
  36. Usadit se uvnitř mé lásky

  37. Pojď, pojď
  38. Skoč o něco výš
  39. Pojď, pojď
  40. Pokud se cítíš trochu lehčí
  41. Pojď, pojď
  42. Kdysi jsme bývali zamilovaní

  43. Jsme náhodou zamilovaní

  44. (7x)
  45. Náhodou zamilovaný

  46. Náhodou

  47. (2x)
  48. Jsem zamilovaný, jsem zamilovaný
  49. Jsem zamilovaný, jsem zamilovaný
  50. Jsem zamilovaný, jsem zamilovaný
  51. Náhodou

  52. Pojď, pojď
  53. Přitoč se těsněji
  54. Pojď, pojď
  55. A svět bude o něco jasnější
  56. Pojď, pojď
  57. Jen do sebe propusť její
  58. Lásku... Jsem zamilovaný


 Counting Crows - Accidentally in Love / Náhodou zamilovaný
What’s the problem? - Co se stalo? ..... (sarkastické: Děje se něco?)

So she said, what’s the problem baby, what’s the problem…
Hi, I see your car’s broken down. What’s the problem?
Nějaká dobrá duše zastavila u porouchaného auta a zeptala se: "Vidím, že vám to nejede, co se stalo?/Víte, co s tím je?"

What’s the problem? I asked for a glass of water 10 minutes ago and I’m still waiting. 
What’s the problem?
Děje se něco? Před 10ti minutami jsem požádal o vodu a ještě pořád čekám. 
Co se děje? (v čem je zakopaný pes?)
V tomto kontextu nenabízíte pomoc ani nevyjadřujete soucit, ale spíš rozladění – podráždění.