Seznam blogů

3. 2. 2021

Beyoncé - Broken hearted girl / Dívka se zlomeným srdcem



  1. You’re everything I thought you never were
  2. And nothing like I thought you could’ve been
  3. But still you live inside of me
  4. So tell me how is that?

  5. You’re the only one I wish I could forget
  6. The only one I’d love to not forgive
  7. And though you break my heart, you’re the only one
  8. And though there are times when I hate you
  9. Cause I can’t erase
  10. The times that you hurt me
  11. And put tears on my face
  12. And even now while I hate you
  13. It pains me to say
  14. I know I’ll be there at the end of the day

  15. I don’t wanna be without you babe
  16. I don’t want a broken heart
  17. Don’t wanna take a breath without you babe
  18. I don’t wanna play that part
  19. I know that I love you
  20. But let me just say
  21. I don’t want to love you in no kind of way no no
  22. I don’t want a broken heart
  23. And I don’t wanna play the broken-hearted girl…No...No
  24. No broken-hearted girl
  25. I’m no broken-hearted girl

  26. Something that I feel I need to say
  27. But up to now I’ve always been afraid
  28. That you would never come around
  29. And still I want to put this out
  30. You say you’ve got the most respect for me
  31. But sometimes I feel you’re not deserving me
  32. And still you’re in my heart
  33. But you’re the only one and yes
  34. There are times when I hate you
  35. But I don’t complain
  36. Cause I’ve been afraid that you would've walk away
  37. Oh but now I don’t hate you
  38. I’m happy to say
  39. That I will be there at the end of the day

  40. I don’t wanna be without you babe
  41. I don’t want a broken heart
  42. Don’t wanna take breath without you babe
  43. I don’t wanna play that part
  44. I know that I love you
  45. But let me just say
  46. I don’t want to love you in no kind of way no no
  47. I don’t want a broken heart
  48. And I don’t wanna play the broken-hearted girl...No…No
  49. No broken-hearted girl

  50. Now I’m at a place I thought I’d never be…Oooo
  51. I’m living in a world that’s all about you and me…yeah
  52. Ain't gotta be afraid my broken heart is free
  53. To spread my wings and fly away
  54. Away With you
  55. yeah yeah yeah, ohh ohh ohh

  56. I don’t wanna be without my baby
  57. I don’t wanna a broken heart
  58. Don’t want to take a breath without my baby
  59. I don’t wanna play that part
  60. I know that I love you
  61. But let me just say
  62. I don’t want to love you in no kind of way..No..No
  63. I don’t want a broken heart
  64. I don’t wanna play the broken-hearted girl..No..No..
  65. No broken-hearted girl
  66. Broken-hearted girl No…no…
  67. No broken-hearted girl
  68. No broken-hearted girl










  1. Jsi vším, čím jsem si myslela, že jsi nikdy nebyl;
  2. a ničím, čím jsem si myslela, že bys mohl být.
  3. Ale stále žiješ uvnitř mě.
  4. Tak řekni, jak to je?

  5. Jsi jediný, u kterého si přeji, abych mohla zapomenout.
  6. Jediný, kterému si přeji neodpustit
  7. A ačkoli jsi mi zlomil srdce, jsi ten pravý
  8. Přesto existují chvíle, kdy tě nenávidím,
  9. protože nemůžu vymazat
  10. momenty, kdy jsi mi ublížil
  11. a způsobil slzy na mé tváři.
  12. A i teď, ačkoli tě nenávidím,
  13. mě bolí, když to říkám.
  14. Vím, že tady budu na konci dne.

  15. Nechci bez tebe být, lásko.
  16. Nechci mít zlomené srdce.
  17. Nechci se bez tebe nadechnout, lásko.
  18. Nechci hrát tuhle roli.
  19. Vím, že tě miluju,
  20. ale nech mě ještě říct,
  21. že tě nechci milovat tímto způsobem.
  22. Nechci mít zlomené srdce,
  23. a nechci hrát tu dívku se zlomeným srdcem...ne...ne
  24. Žádnou dívku se zlomeným srdcem,
  25. nejsem dívka se zlomeným srdcem.

  26. To co cítím, potřebuju říct
  27. ale doposud jsem se bála,
  28. že by jsi se pak už nikdy nevrátil;
  29. pořád jsem to chtěla odsunout pryč.
  30. Říkáš, že máš ke mě úctu
  31. ale někdy cítím, že si mě nezasloužíš.
  32. A stále jsi v mém srdci
  33. ten jediný a ano,
  34. jsou chvíle, kdy tě nenávidím,
  35. ale nestěžuju si,
  36. protože se bojím, že bys odešel.
  37. Oh, ale teď už je nenávist pryč
  38. a jsem šťastná, když říkám,
  39. že tady pro tebe budu na konci dne.

  40. Nechci bez tebe být, lásko
  41. Nechci mít zlomené srdce
  42. Nechci bez tebe dýchat, lásko
  43. Nechci hrát tuto roli
  44. Vím, že tě miluju,
  45. ale nech mě ještě říct,
  46. že tě nechci milovat tímto způsobem.
  47. Nechci mít zlomené srdce,
  48. a nechci hrát tu dívku se zlomeným srdcem...ne...ne
  49. Žádnou dívku se zlomeným srdcem.

  50. Teď jsem v pozici, ve které jsem si nikdy nemyslela, že budu....Oooo
  51. Žiju ve světě, kde je všechno o tobě a o mě...yeah
  52. Nemusím se bát, mé zlomené srdce je osvobozené
  53. k tomu, abych roztáhla křídla a letěla pryč,
  54. pryč s tebou.
  55. Yeah Yeah Yeah, Ohh Ohh Ohh

  56. Nechci bez tebe být, lásko,
  57. Nechci mít zlomené srdce,
  58. Nechci bez tebe dýchat, lásko,
  59. Nechci hrát tuhle roli.
  60. Vím, že tě miluju,
  61. ale nech mě ještě říct,
  62. že tě nechci milovat tímto způsobem.
  63. Nechci mít zlomené srdce,
  64. a nechci hrát tu dívku se zlomeným srdcem...ne...ne
  65. Ne, tu dívku se zlomeným srdcem
  66. Tu dívku se zlomeným srdcem...ne...ne
  67. Žádnou dívku se zlomeným srdcem
  68. Žádnou dívku se zlomeným srdcem