Seznam blogů

12. 9. 2020

Pussycat - My Broken Souvenirs / Moje rozbité suvenýry



ڿ❤ڰۣ✿ "My Broken Souvenirs"-"Moje rozbité suvenýry"ڿ❤ڰۣڿ✿


  1. For each moment of tears
  2. I still had my souvenirs
  3. Cherished in a pocket full of dreams
  4. I could hold I could feel
  5. Kept pretending they were real
  6. Long time after lovers stayed away.
  7. Now a picture of you
  8. I had cherished so true
  9. Even kissed 'till I'd 
  10. seen you again
  11. But when

  12. I've been crying today
  13. Threw my memories away
  14. Something died as I cried
  15. For my broken souvenirs.
  16. Can I reach for the sun
  17. Find a place I belong
  18. Now you're one of my broken souvenirs.

  19. If you'll need me again
  20. There's no way you really can
  21. Pasted pieces never make a whole
  22. And if you leave your room
  23. On some windy afternoon
  24. Try to see where all the pieces flew.
  25. It was hard to get on
  26. Since my memories were gone
  27. But if you'll ever see me again
  28. I can
  29. I've been crying today...
ڰۣڿ❤ڰۣڿ✿✿ڰۣڿ❤ڰۣڿ✿✿ڰۣڿ❤ڰۣ✿

  1. Za každý moment slz
  2. Pořád jsem měla moje suvenýry
  3. Schraňované v kapse plné snů
  4. Mohla bych je držet a cítit je 
  5. Stále předstírala, že jsou skutečné
  6. Dlouho poté, co milenci zůstali stranou
  7. Nyní obrázek o Tobě
  8. ochraňovala jsem  pravdu
  9. Dokonce jsi mě políbil dokud jsem 
  10. tě znovu neviděla
  11. Ale když

  12. Dnes pláču
  13. Zahodila jsem vzpomínky pryč
  14. Něco zemřelo, když jsem plakala
  15. Za mé rozbité suvenýry
  16. Mohu dosáhnout na slunce
  17. Najít místo kam  patřím
  18. Teď jsi jeden z mých rozbitých  suvenýrů
  19. .
  20. Pokud mě budeš znovu potřebovat
  21. Neexistuje způsob, jak to opravdu dokážeš
  22. Vložené kousky nikdy nedělají celek
  23. A pokud opustíš svůj pokoj
  24. Na některé větrné odpoledne 
  25. Pokus se zjistit, kam všechny kousky odletěly
  26. Bylo těžké jít dál
  27. Protože mé vzpomínky zmizely
  28. Ale jestli mě někdy znovu uvidíš
  29. Můžu
  30. Dneska brečím ...
ڰۣڿ❤ڰۣڿ✿✿ڰۣڿ❤ڰۣڿ✿✿ڰۣڿ❤ڰۣ✿