Seznam blogů

4. 10. 2019

Elvis Presley - Only You / Jen ty - Karel Gott





  1. Only you can make 
  2. all this world seem right
  3. Only you can make the darkness bright
  4. Only you and you alone 
  5. can thrill me like you do

  6. And fill my heart with love for only you
  7. Only you can make this change in me
  8. For it's true you are my destiny
  9. When you hold my hand I understand
  10. The magic that you do
  11. You're my dream come true
  12. My one and only you

  13. Only you can make all this change in me
  14. For it's true you are my destiny
  15. When you hold my hand I understand
  16. The magic that you do
  17. You're my dream come true
  18. My one and only you


  1. Jen ty můžeš způsobit, 
  2. že celý svět se zdá správný
  3. Jen ty umíš rozzářit temnotu
  4. Jen ty a ty sama
  5. mě vzrušuješ

  6. A naplňuješ mé srdce láskou k tobě
  7. Jen ty mě zcela měníš
  8. Je to tak, jsi mým osudem
  9. Když držíš mou ruku, rozumím
  10. Kouzlo, které konáš
  11. Jsi mým splněným snem,
  12. Má jediná

  13. Jen ty mě zcela měníš
  14. Je to tak, jsi mým osudem
  15. Když držíš mou ruku, rozumím
  16. Kouzlo,které konáš
  17. jsi mým splněným snem,
  18. má jediná





       
Jen ty - Karel Gott

"Only you"

Z dávných dnů 
už já tu píseň znám, 
z dávných dnů, 
na dvacet táhlo nám, 
já jí hrál, té nejhezčí 
z mých dávných příběhů, 
tobě zpíval jsem 
a hrál své "Only you". 

Only you, 

jen ty, to já už vím, 
z dávných dnů, 
kdy jsem tě získal tím, 
sliby dal jsem rád 
i krásně lhát 
z tak vážných důvodů, 
já tě líbat chtěl 
a hřát za dávných dnů. 

O o o o u only you, 

jen ty, to já už vím, 
z dávných dnů, 
kdy jsem tě získal tím, 
kde jsou ústa tvá, 
co je z mých příslibů a snů, 
mám snímků pár 
a song svých dávných dnů. 

Z dávných dnů 

už já tu píseň znám, 
z dávných dnů, 
na dvacet táhlo nám, 
já jí hrál, té nejhezčí 
z mých dávných příběhů, 
tobě zpíval jsem 
a hrál své "Only you", 
jen své krásné "Only you".