Seznam blogů

23. 11. 2022

ABBA + Westlife - I Have A Dream / Mám sen


 I Have A Dream                                         
                                   
  1. I have a dream, a song to sing
  2. To help me cope with anything
  3. If you see the wonder of a fairy tale
  4. You can take the future even if you fail
  5. I believe in angels
  6. Something good in everything I see
  7. I believe in angels
  8. When I know the time is right for me
  9. I'll cross the stream, I have a dream

  10. I have a dream, a fantasy
  11. To help me through reality
  12. And my destination makes it worth the while
  13. Pushing through the darkness still another mile
  14. I believe in angels
  15. Something good in everything I see
  16. I believe in angels
  17. When I know the time is right for me
  18. I'll cross the stream, I have a dream
  19. I'll cross the stream, I have a dream

  20. I have a dream, a song to sing
  21. To help me cope with anything
  22. If you see the wonder of a fairy tale
  23. You can take the future even if you fail
  24. I believe in angels
  25. Something good in everything I see
  26. I believe in angels
  27. When I know the time is right for me
  28. I'll cross the stream, I have a dream
  29. I'll cross the stream, I have a dream
  1. Mám sen, zpívat píseň
  2. Aby mi pomohla překonat cokoli
  3. Když vidíš zázrak pohádky
  4. Zvládneš budoucnost, i když selžeš
  5. Věřím v anděly
  6. Ve všem vidím něco dobrého
  7. Věřím v anděly
  8. Když vím, že pro mě nastal čas
  9. Překročím říčku, já mám sen

  10. Já mám sen, fantazii
  11. Která mi pomůže skrz realitu
  12. A můj cíl za tu chvíli stojí
  13. Procházím temnotou, stále další míle
  14. Věřím v anděly
  15. Ve všem vidím něco dobrého
  16. Věřím v anděly
  17. Když vím, že pro mě nastal čas
  18. Překročím říčku, já mám sen
  19. Překročím říčku, já mám sen

  20. Já mám sen, zpívat píseň
  21. Aby mi pomohla překonat cokoli
  22. Když vidíš zázrak pohádky
  23. Zvládneš budoucnost, i když selžeš
  24. Věřím v anděly
  25. Ve všem vidím něco dobrého
  26. Věřím v anděly
  27. Když vím, že pro mě nastal čas
  28. Překročím říčku, já mám sen
  29. Překročím říčku, já mám sen





I have a dream Westlife