Seznam blogů

25. 3. 2020

Lionel Richie - You Are My Destiny / Jsi můj osud





 Lionel Richie - You Are My Destiny


  1. You came in
  2. That's what my little heart was looking for
  3. Laughter in the rain
  4. Feeling like a fool in love again

  5. The laughter came
  6. When the tears stopped falling
  7. Now all I do is just call your name
  8. (When I say lover)
  9. You walked in and my heart discovered
  10. That my life would never be the same
  11. Oh, you are my destiny

  12. You are my one and only
  13. You gave that joy to me
  14. When my whole life was lonely
  15. Angel in disguise
  16. With your power of love
  17. You just hypnotize
  18. I just love the magic of your spell
  19. How much joy we'll have together
  20. Only time will tell

  21. Every day, every night
  22. Oh, I know it's so right
  23. when I see your face
  24. Only time's gonna tell
  25. But I know you so well
  26. Girl, my love's for real

  27. From the first time that I saw you
  28. I know it was forever
  29. This mighty love between us
  30. Will keep us together
  31. You're the girl God sent from heaven
  32. I'm so glad I found you
  33. Forever, forever, forever, forever, forever, forever
  34. I'm so glad to be around you
  35. You are my destiny

  36. You are my one and only
  37. You gave that joy to me
  38. When my whole WORLD was lonely
  39. It's alright, it's alright
  40. Do it again
  41. It's alright, it's alright
  42. Don't let this love end
  43. It's alright, it's alright
  44. Do it again

  45. It's alright, it's alright
  46. Don't let this love end
  1. Přišla jsi
  2. Jsi to, co moje srdíčko hledalo
  3. Smích v dešti
  4. Cítí se opět jako zamilovaný blázen

  5. Smích přišel
  6. Když jsem přestal plakat
  7. Teď už jen volám tvé jméno
  8. (Když mluvím o lásce)
  9. Objevila jsi se a moje srdce zjistilo
  10. Že můj život už nikdy nebude stejný
  11. Oh, ty jsi můj osud

  12. Jsi má jediná
  13. Dala jsi mi radost
  14. Když byl celý můj život osamělý
  15. Anděl v přestrojení
  16. S tvojí hlubokou láskou
  17. Jen hypnotizuješ
  18. Já jen miluji kouzlo tvé řeči
  19. Kolik radosti si společně užijeme
  20. To ukáže jen čas

  21. Každý den a každou noc
  22. Oh, vím, že je tak správné
  23. Když vidím tvou tvář
  24. To ukáže čas
  25. Ale znám tě tak dobře
  26. Zlato, moje láska je skutečná

  27. Od první chvíle, co jsem tě viděl
  28. Vím, že to bylo navždy
  29. Láska mezi námi je silná
  30. Bude nás držet pohromadě
  31. Jsi dívka, kterou mi seslal Bůh z nebe
  32. Jsem tak rád, že jsem tě našel
  33. Navždy, navždy, navždy.......
  34. Jsem tak rád v tvé blízkosti
  35. Oh, ty jsi můj osud

  36. Jsi má jediná
  37. Dala jsi mi radost
  38. Když byl celý můj SVĚT osamělý
  39. Je to v pořádku, je to v pořádku
  40. Udělej to znovu
  41. Je to v pořádku, je to v pořádku
  42. Nedopusť, aby naše láska skončila
  43. Je to v pořádku, je to v pořádku
  44. Udělej to znovu

  45. Je to v pořádku, je to v pořádku
  46. Nedopusť, aby naše láska skončila