Seznam blogů

3. 12. 2022

Chris Rea - Driving home for Christmas / Jedu domů na Vánoce


Driving home for Christmas / Jedu domů na Vánoce


  1. Oh, I can't wait to see those faces 
  2. I'm driving home for Christmas, yea 
  3. Well I'm moving down that line 
  4. And it's been so long 
  5. But I will be there 
  6. I sing this song 
  7. To pass the time away 
  8. Driving in my car 
  9. Driving home for Christmas 

  10. It's gonna take some time 
  11. But I'll get there 
  12. Top to toe in tailbacks 
  13. Oh, I've got red lights on the run 
  14. But soon there'll be a freeway 
  15. Get my feet on holy ground 

  16. So I sing for you 
  17. Though you can't hear me 
  18. When I get trough 
  19. And feel you near me 
  20. I am driving home for Christmas 
  21. Driving home for Christmas 
  22. With a thousand memories 

  23. I take look at the driver next to me 
  24. He's just the same 
  25. Just the same 

  26. Top to toe in tailbacks 
  27. Oh, I've got red lights on the run 
  28. I'm driving home for Christmas, yea 
  29. Get my feet on holy ground 

  30. So I sing for you 
  31. Though you can't hear me 
  32. When I get trough 
  33. And feel you near me 
  34. Driving in my car 
  35. Driving home for Christmas 
  36. Driving home for Christmas 
  37. With a thousand memories

  38. I take a look at the driver next to me
  39. He's just the same
  40. Just the same

  41. He's driving home for Christmas
  42. Driving home for Christmas

  1. Oh, nemůžu se dočkat, až uvidím ty tváře
  2. Jedu domů na Vánoce, ano
  3. No, ženu si to touto cestou
  4. A bylo to tak dlouho
  5. Ale budu tam
  6. zpívám si tuto píseň
  7. Aby mi uplynul čas
  8. Cestuji v autě
  9. Cestuji domů na Vánoce

  10. Bude to nějaký čas trvat
  11. Ale dostanu se tam
  12. Od začátku do konce v kolonách
  13. Mám červenou
  14. Brzy tu ale bude dálnice
  15. Vstoupím na svatou půdu

  16. A tak zpívám pro tebe
  17. I když mě neslyšíš
  18. Když se přes to dostanu
  19. A cítím tě blízko mě
  20. Cestuji domů na Vánoce
  21. Cestuji domů na Vánoce
  22. S tisíci vzpomínkami

  23. Dívám se na řidiče vedle mě
  24. Je to stejné
  25. Stejné

  26. Od začátku do konce v kolonách
  27. Mám červenou
  28. Cestuji domů na Vánoce
  29. Vstoupím na svatou půdu

  30. A tak zpívám pro tebe
  31. I když mě neslyšíš
  32. Když se přes to dostanu
  33. A cítím tě blízko mě
  34. Cestuji autem
  35. Cestuji domů na Vánoce
  36. Cestuji domů na Vánoce
  37. S tisíci vzpomínkami

  38. Dívám se na řidiče vedle mě
  39. Je to stejné
  40. Stejné

  41. Cestuji domů na Vánoce
  42. Cestuji domů na Vánoce