Seznam blogů

14. 4. 2021

John Lennon - Woman / Žena


Woman / Žena  
  1. Woman I can hardly express
  2. My mixed emotion 
  3. at my thoughtlessness
  4. After all I'm forever 
  5. in your debt
  6. And woman I will try to express,
  7. My inner feelings and thankfullness
  8. For showing me 
  9. the meaning of succsess
  10. Oooh well, well
  11. Oooh well, well

  12. Woman I know you understand
  13. The little child inside the man
  14. Please remember
  15. my life is in your hands
  16. And woman hold me close to your heart
  17. However, distant don't keep us apart
  18. After all it is written in the stars
  19. Oooh well, well
  20. Oooh well, well

  21. Woman please let me explain
  22. I never meant to cause you 
  23. sorrow or pain
  24. So let me tell you again 
  25. and again and again,
  26. I love you (yeah, yeah) now and forever,
  27. I love you (yeah, yeah) now and forever,
  28. I love you (yeah, yeah) now and forever,
  29. I love you (yeah, yeah)....



  1. Ženo, těžko můžu vyjádřit
  2. mé smíšené emoce 
  3. při mé bezmyšlenkovitosti
  4. Po tom všem jsem navždy 
  5. Tvým dlužníkem
  6. A ženo, zkusím vyjádřit
  7. Mé vnitřní pocity a vděčnost
  8. Za to, že mi ukazuješ 
  9. smysl úspěchu
  10. Oooh tak, tak
  11. Oooh tak, tak

  12. Ženo, já vím, že rozumíš
  13. Tomu malému dítěti v muži
  14. Prosím, pamatuj,
  15. že můj život je ve Tvých rukou
  16. A ženo, drž si mne blízko svému srdci
  17. Avšak ani vzdálenost nás nerozdělí
  18. Navíc, je to napsáno ve hvězdách
  19. Oooh tak, tak
  20. Oooh tak, tak

  21. Ženo, prosím, nech mě to vysvětlit
  22. Nikdy jsem ti nechtěl způsobit
  23. zármutek nebo bolest
  24. Tak nech mě říct znovu 
  25. a znovu a znovu..
  26. Miluji Tě (jo, jo) teď a navždy
  27. Miluji Tě (jo, jo) teď a navždy
  28. Miluji Tě (jo, jo) teď a navždy
  29. Miluji Tě (jo, jo) ...