Seznam blogů

14. 4. 2021

Billy Currington - People are Crazy / Lidé jsou šílení.



People are Crazy / Lidé jsou šílení.


  1. This old man and me, 
  2. were at the bar and we
  3. Were having us some beers 
  4. and swappin' I dont cares
  5. Talking politics, blonde 
  6. and redhead chicks
  7. Old dogs and new tricks, 
  8. and habits we aint kicked

  9. We talked about Gods grace, 
  10. and all the hell we raised
  11. Then I heard the ol' man say
  12. God is great, beer is good, 
  13. and people are crazy

  14. He said I fought two wars, 
  15. been married and divorced
  16. What brings you to Ohio 
  17. he said damned if I know
  18. We talked an hour or two,
  19. about every girl we knew
  20. What all we put them through, 
  21. like two old boys will do

  22. We pondered life and death, 
  23. he lit a cigarette
  24. Said these damn things will kill me yet
  25. But God is great, beer is good, 
  26. and people are crazy
  27. Last call is two am 
  28. I said goodbye to him
  29. I never talked to him again

  30. Then one sunny day, 
  31. I saw the old manˇs face
  32. Front page obituary,
  33. he was a millionairee.
  34. He left his fortune to, some 
  35. guy he barely knew
  36. His kids were mad as hell, but me? 
  37. Iˇm doing well
  38. And I drop by today, to just say 
  39. thanks and pray
  40. And I left a six-pack right there on his grave
  41. And i said, God is great, beer is good,
  42.  and people are crazy.

  43. God is great, beer is good, 
  44. and people are crazy
  45. God is great, beer is good, 
  46. and people are crazy

  1. S Jedním starým mužem, 
  2. seděl jsem v baru.
  3. Popíjeli jsme pivo 
  4. a prohodily pár slov.
  5. Mluvili o politice, o blondýnkách 
  6. a zrzkách.
  7. O starých psech, nových tricích 
  8. a zvycích,kterých se nemůžeme zbavit.

  9. Mluvili jsme o boží milosti 
  10. a o tom pozdvižení, co jsme ztropili.
  11. A pak jsem toho starého muže slyšel říct:
  12. Bůh je velký, pivo je dobrý 
  13. a lidé jsou šílení

  14. Řekl: Bojoval jsem ve dvou válkách 
  15. byl jsem ženatý a rozvedený.
  16. Co vás přivádí do Ohio 
  17. Řekl: Sakra, to kdybych věděl. 
  18. Povídali jsme hodinu nebo dvě.
  19. O každé holce co jsme znali
  20. Čím kvůli nám prošly, 
  21. jako dva staří kluci.

  22. Uvažovali jsme nad životem a smrtí
  23. zapálil si cigaretu, 
  24. řekl: Tenhle zlozvyk mě jednou zabije.
  25. Ale bůh je velký, pivo je dobrý 
  26. a lidé jsou šílení
  27. Poslední runda byla ve dvě ráno.
  28. Rozloučil jsem se s ním. 
  29. Potom už jsem s nim nikdy nemluvil.

  30. Pak jsem jednoho slunečného dne,
  31. viděl tvář toho starého muže, 
  32. Nekrolog na titulní stránce, 
  33. byl milionář
  34. Svoje mění zanechal, nějakému 
  35. chlapíkovy kterého sotva znal. 
  36. Jeho děti byly strašně naštvaný.A mě?
  37. Daří se mi dobře
  38. Dnes jsem se u něj stavil, jen 
  39. poděkovat a pomodlit se.
  40. A nechal jsem šest piv na jeho hrobu.
  41. A řekl: Bůh je velký, pivo je dobrý 
  42. a lidé jsou šílení

  43. Bůh je velký, pivo je dobrý 
  44. a lidé jsou šílení
  45. Bůh je velký, pivo je dobrý
  46.  a lidé jsou šílení