Seznam blogů

1. 11. 2018

ABBA - I Do, I Do, I Do, I Do, I Do


Love me or leave me, make your choice but believe me
I love you
I do, I do, I do, I do, I do
I can't conceal it, don't you see, can't you feel it
Don't you too
I do, I do, I do, I do, I do

Oh, I've been dreaming through my lonely past
Now I just made it, I found you at last
So come on, now let's try it, I love you, can't deny it
'Cos it's true
I do, I do, I do, I do, I do

Oh, no hard feelings between you and me
If we can't make it, but just wait and see
So come on now, let's try it, I love you, can't deny it
'Cos it's true 
I do, I do, I do, I do, I do
So love me or leave me, make your choice but believe me
I love you
I do, I do, I do, I do, I do
I can't conceal it, don't you see, can't you feel it
Don't you too
I do, I do, I do, I do, I do
Miluj mě nebo mě opusť, rozhodni se, ale věř mi,
Miluji tě
Já ano, já ano, já ano, já ano, já ano
Nemohu to skrývat, nevidíš, necítíš to
Ty taky
Já ano, já ano, já ano, já ano, já ano

Snila jsem ve své osamělé minulosti
Teď jsem to zvládla, konečně jsem tě našla
Tak pojď, pojďme to zkusit, miluji tě, nemůžu to schovávat
Protože je to pravda
Já ano, já ano, já ano, já ano, já ano
žádné špatné pocity mezi tebou a mnou nejsou
když to nezvládneme, tak počkáme a uvidíme
Tak pojď, jdeme to zkusit, miluji tě, nemůžu to popřít.
Protože je to pravda

Já ano, já ano, já ano, já ano, já ano
Miluj mě nebo mě opusť rozhodni se, ale věř mi,
Miluji tě
Já ano, já ano, já ano, já ano, já ano
Nemohu to skrývat, nevidíš, necítíš to
Ty taky
Já ano, já ano, já ano, já ano, já ano