Seznam blogů

30. 6. 2018

James Blunt - "Same Mistake" ( Stejná chyba )




  1. Saw the world turning in my sheets 
  2. And once again I cannot sleep.
  3. Walk out the door and up the street,
  4. look at the stars beneath my feet.
  5. Remember rights that I did wrong,
  6. so here I go.

  7. Hello, hello.

  8. There is no place I cannot go.
  9. My mind is muddy but 
  10. my heart is heavy. Does it show?
  11. I lose the track that loses me,
  12. so here I go.

  13. Uuuh Uuuh Uuuh

  14. And so I sent some men to fight,
  15. and one came back at dead of night.
  16. Said he'd seen my enemy. 
  17. Said he looked just like me,
  18. So I set out to cut myself 
  19. and here I go.

  20. Uuuh Uuuh Uuuh

  21. I'm not calling for a second chance,
  22. I'm screaming at the top of my voice.
  23. Give me reason but don't give me choice.
  24. 'Cause I'll just make the same mistake again.

  25. Uuuh Uuuh Uuuh

  26. And maybe someday we will meet, 
  27. and maybe talk and not just speak.
  28. Don't buy the promises 'cause,
  29.  there are no promises I keep.
  30. And my reflection troubles me, 
  31. so here I go.

  32. Uuuh Uuuh Uuuh

  33. I'm not calling for a second chance,
  34. I'm screaming at the top of my voice.
  35. Give me reason but don't give me choice.
  36. 'Cause I'll just make the same mistake.

  37. I'm not calling for a second chance,
  38. I'm screaming at the top of my voice.
  39. Give me reason but don't give me choice.
  40. 'Cause I'll just make the same mistake,again.

  41. Uuuh Uuuh Uuuh 

  42. (Uuuh)Saw the world turning in my sheets
  43. (Uuuh) and once again I cannot sleep.
  44. Walk out the door and up the street(Uuuh)
  45. Look at the stars fall down.(Uuuh)
  46. And wonder where (Uuuh)did I go wrong.



  1. Pozoruji svět, převalujíc se v pokrývkách
  2. Zase jednou nemůžu spát
  3. Vyjdu ze dveří a jdu ulicí
  4. Pozoruji hvězdy pod nohama
  5. Dobře si vzpomínám ,co jsem udělal špatně
  6. A teď tu jsem

  7. Ahoj ahoj

  8. Není místa, kam bych nemohl jít
  9. Má mysl je zakalená 
  10. Mé srdce těžké. Je to znát ?
  11. Ztrácím směr, jenž ztrácí mě,
  12. A teď jsem tu

  13. Uuuh Uuuh Uuuh

  14. Vyslal jsem pár mužů do boje
  15. A jeden z nich přišel pozdě večer
  16. Řekl, že viděl mého nepřítele
  17. Řekl, že vypadal úplně jak já
  18. Tak jsem se vydal,zničit sám sebe
  19. A teď jsem tu

  20. Uuuh Uuuh Uuuh

  21. Nevolám o druhou šanci
  22. Já přímo křičím z plných plic
  23. Dej mi důvod, ale nedávej mi na výběr,
  24. Způsobí to jen, že udělám znovu stejnou chybu.

  25. Uuuh Uuuh Uuuh

  26. Možná se jednou setkáme,
  27. Možná budeme mluvit, ne jen žvanit,
  28. Nevěř mi mé sliby protože, neexistují
  29. takové, které dodržím.
  30. Má úvaha mě trápí,
  31. A teď jsem tu

  32. Uuuh Uuuh Uuuh

  33. Nevolám o druhou šanci
  34. Já přímo křičím z plných plic
  35. Dej mi důvod, ale nedávej mi na výběr,
  36. Způsobí to jen, že udělám znovu stejnou chybu.

  37. Nevolám o druhou šanci
  38. Já přímo křičím z plných plic
  39. Dej mi důvod, ale nedávej mi na výběr,
  40. Způsobí to jen, že udělám znovu stejnou chybu.

  41. Uuuh Uuuh Uuuh 

  42. (Uuuh) Pozoruji svět, převalujíc se v pokrývkách
  43. (Uuuh) Zase jednou nemůžu spát
  44. Vyjdu ze dveří a jdu ulicí (Uuuh) 
  45. Pozoruji hvězdy jak padají (Uuuh) 
  46. Dobře si vzpomínám (Uuuh) ,co jsem udělal špatně