Seznam blogů

8. 5. 2018

UB40 - Kingston Town / Město Kingston




  1. The night seems to fade,
  2. But the moonlight lingers on
  3. There are wonders for everyone
  4. The stars shine so bright,
  5. But they're fading after dawn
  6. There is magic in Kingston Town

  7. Oh Kingston Town,
  8. The place I long to be
  9. If I had the whole world
  10. I would give it away
  11. Just to see, the girls at play
  12. Ooh, ooh, ooh

  13. And when I am king,
  14. surely I would need a queen
  15. And a palace and everything, yeah
  16. And now I am king,
  17. And my queen will come at dawn
  18. She'll be waiting in Kingston Town

  19. Oh Kingston Town,
  20. The place I long to be
  21. If I had the whole world
  22. I would give it away
  23. Just to see, the girls at play
  24. Ooh, ooh, ooh

  25. And when I am king,
  26. surely I would need a queen
  27. And a palace and everything, yeah
  28. And now I am king,
  29. And my queen will come at dawn
  30. She'll be waiting in Kingston Town

  1. Zdá se, že noc slábne
  2. ale měsíční svit přetrvává
  3. jsou zde zázraky pro každého
  4. hvězdy svítí tak jasně
  5. ale mizí po rozbřesku
  6. zde je kouzlo ve městě Kingstonu

  7. Oh město Kingston
  8. místo kde toužím být
  9. i kdybych měl celý svět
  10. dal bych to pryč
  11. jen vidět holky hrát
  12. ooh, ooh, ooh

  13. A když jsem král, 
  14. určitě budu potřebovat královnu 
  15. A palác a všechno, jo 
  16. A teď jsem král, 
  17. A moje královna přijde za úsvitu 
  18. bude čekat ve městě Kingstonu

  19. Oh město Kingston
  20. místo kde toužím být
  21. i kdybych měl celý svět
  22. dal bych to pryč
  23. jen vidět holky hrát
  24. ooh, ooh, ooh

  25. A když jsem král, 
  26. určitě budu potřebovat královnu 
  27. A palác a všechno, jo 
  28. A teď jsem král, 
  29. A moje královna přijde za úsvitu 
  30. bude čekat ve městě Kingstonu