Seznam blogů

7. 5. 2018

Toni Braxton - Unbreak my Heart / Zahoj mé srdce



  1. Don't leave me in all this pain
  2. Don't leave me out in the rain
  3. Come back and bring back my smile
  4. Come and take these tears away
  5. I need your arms to hold me now
  6. The nights are so unkind
  7. Bring back those nights
  8.  when I held you beside me

  9. Un-break my heart
  10. Say you'll love me again
  11. Undo this hurt you caused
  12. When you walked out the door
  13. And walked out of my life
  14. Un-cry these tears
  15. I cried so many nights
  16. Un-break my heart
  17. My heart

  18. Take back that sad word good-bye
  19. Bring back the joy to my life
  20. Don't leave me here with these tears
  21. Come and kiss this pain away
  22. I can't forget the day you left
  23. Time is so unkind
  24. And life is so cruel 
  25. without you here beside me

  26. Un-break my heart
  27. Say you'll love me again
  28. Undo this hurt you caused
  29. When you walked out the door
  30. And walked out of my life
  31. Un-cry these tears
  32. I cried so many nights
  33. Un-break my heart
  34. My heart

  35. Don't leave me in all this pain
  36. Don't leave me out in the rain
  37. Bring back the nights 
  38. when I held you beside me

  39. Un-break my heart
  40. Say you'll love me again
  41. Undo this hurt you caused
  42. When you walked out the door
  43. And walked out of my life
  44. Un-cry this tears
  45. I cried so many, many nights
  46. Un-break my

  47. Un-break my heart oh baby
  48. Come back and say you love me
  49. Un-break my heart
  50. Sweet darlin'
  51. Without you I just can't go on
  52. Can't go on....

  1. Neopouštěj mě ve všech těch bolestech
  2. Nenechávej mě venku na dešti
  3. Vrať se a přines mi zpátky úsměv
  4. Přijď a zažeň tyhle slzy
  5. Potřebuji, aby mě teď objaly Tvé paže
  6. Noc je tak nevlídná
  7. Vrať zpátky tehdejší noci
  8. v nichž jsem Tě objímala

  9. Zahoj mé srdce
  10. Řekni, že mě budeš znovu milovat
  11. Zažeň tu bolest, kterou jsi způsobil
  12. Když jsi odešel ze dveří
  13. A odešel z mého života
  14. Osuš tyhle slzy
  15. Plakala jsem tolik nocí
  16. Zahoj mé srdce
  17. Mé srdce

  18. Vem zpátky to smutné slovo sbohem
  19. Vnes zpátky radost do mého života
  20. Nenechávej mě tady jen se slzami
  21. Přijď a utiš tu bolest svým polibkem
  22. Nemohu zapomenout na den,kdy jsi odešel
  23. Čas je tak nevlídný
  24. A život je tak krutý
  25. Bez Tebe vedle mne

  26. Zahoj mé srdce
  27. Řekni, že mě budeš znovu milovat
  28. Zažeň tu bolest, kterou jsi způsobil
  29. Když jsi odešel ze dveří
  30. A odešel z mého života
  31. Osuš tyhle slzy
  32. Plakala jsem tolik nocí
  33. Zahoj mé srdce
  34. Mé srdce

  35. Nenechávej mě napospas vší této bolesti
  36. Nenechávej mě venku na dešti
  37. Vrať zpátky tehdejší noci
  38. v nichž jsem Tě objímala

  39. Zahoj mé srdce
  40. Řekni, že mě budeš znovu milovat
  41. Zažeň tu bolest, kterou jsi způsobil
  42. Když jsi odešel ze dveří
  43. A odešel z mého života
  44. Osuš tyhle slzy
  45. Plakala jsem tolik, tolik nocí
  46. Zahoj mé

  47. Zahoj mé srdce, oh miláčku
  48. Vrať se a řekni, že mě miluješ
  49. Zahoj mé srdce
  50. Oh drahý
  51. Bez tebe nemůžu dál
  52. Nemohu dál...