Seznam blogů

13. 5. 2019

The Kelly Family - Roses Of Red / Červená růže




  1. Roses of red fall in my head
  2. He smiled then turned away
  3. Roses of red grow in my heart
  4. They bloom when he passes me by

  5. 'Cause he he makes me happy
  6. And he makes me fly
  7. Oh oh oh oh oh oh
  8. I bloom when he passes me by

  9. If you want paradise
  10. Then look at my eyes
  11. I'm as clear as the sky when it's blue
  12. If you want paradise
  13. Then look at me twice
  14. 'Cause I'm not a normal red rose

  15. and he he makes me crazy
  16. And he he makes me fly
  17. Oh oh oh oh oh oh
  18. I bloom when he passes me by
  19. Oh oh oh oh oh oh
  20. I bloom when he passes me by

  21. I know that he doesn't know me
  22. He's just to different no no
  23. Roses of red
  24. I bloom when he passes me by
  25. Oh oh oh oh oh oh Smiled and turned away

  1. Rudé růže padají na mou hlavu
  2. Usmál se, než se odvrátil
  3. Rudé růže rostou v mém srdci
  4. A kvetou když mě míjí

  5. Protože on mě dělá šťastnou
  6. A nutí mě létat
  7. Ouu ou ouu ou
  8. Kvetu, když mě míjí

  9. Jestli chceš ráj,
  10. Stačí se podívat do mých očí
  11. Jsem tak čistá, jako nebe, když je modré
  12. Jestli chceš ráj
  13. Tak se na mě podívej dvakrát
  14. Protože já nejsem normální rudá růže

  15. A šílím z něj
  16. On mě nutí létat
  17. Ou ouo ouououuuu
  18. Kvetu , když mě míjí
  19. Vím, že mě nezná
  20. Je právě tak jiný ne ne

  21. Vím, že ví a on ví, že já vím
  22. Jsme tak odlišní ne ne
  23. Rudé růže ou ou ou
  24. Kvetu, když mě míjí
  25. Oou ou ou ou usmá se, než se odvrátil