Seznam blogů

15. 5. 2018

The Connels - Seventy four, Seventy five ( Sedmdesát čtyři, Sedmdesát pět )


Got no reason for coming to me
and the rain running down 
there's no reason 
and the same voice coming to me
like it's all slowing down 
and believe me 

I was the one who let you know, 
I was your sorry ever after 
seventy-four, seventy-five 

It's not easy, nothing to say
'cause it's already said 
It's never easy 
When I look on your eyes
then I find that I'll do fine 
When I look on your eyes
then I'll do better 

I was the one who let you know, 
I was your sorry ever after 
seventy-four , seventy-five 
Givin me more and I'll defy, 
cause you're really only after 
seventy-four, seventy-five

Got no reason for coming to me
and the rain running down 
there's no reason 
When I look on your eyes
then I find that I'll do fine 
When I look on your eyes
then I'll do better 

I was the one who let you know, 
I was your sorry ever after 
seventy-four , seventy-five 
Givin me more and I'll defy, 
cause you're really only after 
seventy-four, seventy-five

I was the one who let you know, 
I was your sorry ever after 
seventy-four , seventy-five 
Givin me more and I'll defy, 
cause you're really only after 
seventy-four, seventy-five

… seventy-four, seventy-five..
… seventy-four, seventy-five..
… seventy-four, seventy-five..
Nemáš důvod, proč bys ke mně
přišla uprostřed takového deště.
Takový důvod není.
Stále se mi vrací ten stejný hlas
a svět kolem se jakoby zpomaluje.
To mi věř.

To já byl ten, kdo ti dal vědět
Jsem chyba, které stále lituješ
Ročník ´74-´75.

Není to snadné, není co říct
vše již bylo vyřčeno
Nikdy to není snadné
Když se ti podívám do očí,
vím, že budu v pohodě
Když se ti podívám do očí,
vím,že se budu mít líp

To já byl ten, kdo ti dal vědět
Jsem chyba, které stále lituješ
Ročník ´74-´75.
Jestli chceš víc, tak vycouvám
Už jsi navždy jen minulostí
Ročník ´74-´75.

Nemáš důvod, proč bys ke mně
přišla uprostřed takového deště
Takový důvod není
Když se ti podívám do očí,
vím, že budu v pohodě
Když se ti podívám do očí,
vím,že se budu mít líp

To já byl ten, kdo ti dal vědět
Jsem chyba, které stále lituješ
Ročník ´74-´75.
Jestli chceš víc, tak vycouvám
Už jsi navždy jen minulostí
Ročník ´74-´75.

To já byl ten, kdo ti dal vědět
Jsem chyba, které stále lituješ
Ročník ´74-´75.
Jestli chceš víc, tak vycouvám.
Už jsi navždy jen minulostí.
Ročník ´74-´75.

Ročník ´74-´75.
Ročník ´74-´75.
Ročník ´74-´75.