Seznam blogů

6. 5. 2018

Dionne Warwick - Walk on by / Jdi dál



Walk on by / Jdi dál

  1. If you see me walking down the street
  2. And I start to cry each time we meet
  3. Walk on by, walk on by

  4. Make believe
  5. that you don't see the tears
  6. Just let me grieve
  7. in private 'cause each time I see you
  8. I break down and cry
  9. And walk on by (don't stop)
  10. And walk on by (don't stop)
  11. And walk on by

  12. I just can't get over losing you
  13. And so if I seem broken and blue
  14. Walk on by, walk on by

  15. Foolish pride
  16. Is all that I have left
  17. So let me hide
  18. The tears and the sadness you gave me
  19. When you said goodbye
  20. Walk on by
  21. and walk on by
  22. and walk by (don't stop)

  23. Walk on by, walk on by
  24. Foolish pride
  25. Is all that I have left
  26. So let me hide
  27. The tears and the sadness you gave me
  28. When you said goodbye
  29. Walk on by (don't stop)
  30. and walk on by (don't stop)
  31. and walk by (don't stop)




  1. Jestli mě uvidíš jít po ulici
  2. A začnu plakat pokaždé, když se potkáme
  3. Jdi dál, jdi dál

  4. Předstírej
  5. Že ty slzy nevidíš
  6. Jen mě nech truchlit
  7. V soukromí, protože pokaždé, co tě vidím
  8. Rozbrečím se a brečím
  9. A jdi dál (nezastavuj)
  10. A jdi dál (nezastavuj)
  11. A jdi dál

  12. Nemůžu se zbavit toho, že tě ztratím
  13. A tak, jestli vypadám smutná a zlomená
  14. Projděte se, projděte se

  15. Hloupá pýcha
  16. To je všechno, co mi zbylo
  17. Tak mě nech schovat
  18. Slzy a smutek, do kterého jsi mě uvrhl
  19. Když jsi se loučil
  20. Jdi dál
  21. A jdi dál
  22. a projít se (nezastavovat)

  23. Jdi dál, jdi dál
  24. Hloupá pýcha
  25. To je všechno, co mi zbylo
  26. Tak mě nech schovat
  27. Slzy a smutek, do kterého jsi mi dal
  28. Když jsi se loučil
  29. Jít dál (nezastavovat)
  30. a jít dál (nezastavovat)
  31. a projít se (nezastavovat)