Seznam blogů

1. 9. 2022

The Corrs - Breathless / Bez dechu



 Breathless  / Bez dechu
  1. The daylight's fading slowly
  2. But time with you is standing still
  3. I'm waiting for you only
  4. The slightest touch and I feel weak
  5. I cannot lie, from you I cannot hide
  6. And I'm losing the will to try
  7. Can't hide it , can't fight it 

  8. So go on, go on, come on, 
  9. leave me breathless
  10. Tempt me, tease me, 
  11. until I can't deny
  12. This loving feeling
  13. Make me long for your kiss
  14. Go on, go on
  15. Yeah,
  16. Come on,
  17. Yeah,

  18. And if there's no tomorrow
  19. And all we have is here and now
  20. I'm happy just to have you
  21. You're all the love I need somehow

  22. It's like a dream
  23. Although I'm not asleep
  24. And I never want to wake up
  25. Don't lose it , don't leave it

  26. So go on,go on,come on, 
  27. leave me breathless
  28. Tempt me, 
  29. tease me, until I can't deny
  30. This loving feeling
  31. Make me long for your kiss
  32. Go on, go on
  33. Yeah,
  34. Come on,

  35. And I can't lie
  36. From you I cannot hide
  37. And I've lost my will to try
  38. Can't hide it , can't fight it,

  39. So go on, go on, come on, leave me breathless
  40. Tempt me, tease me, until I can't deny
  41. This loving feeling, Make me long for your kiss

  42. Go on, go on, come on, leave me breathless
  43. Go on, go on, come on, leave me breathless
  44. Go on, go on, go on come on, leave me breathless
  45. Go on, go on!




  1. Denní světlo pomalu slábne
  2. ale čas s tebou pořád zůstává
  3. čekám jen na tebe
  4. Sebemenší dotek a cítím ho že slábne
  5. Nemůžu lhát , nemohu se skrývat
  6. A ztrácím chuť to zkoušet
  7. Nejde to skrýt, nedá se s tím bojovat

  8. Tak pojď, pojď, pojď, 
  9. nech mě vydechnout
  10. Pokoušíš mě, 
  11. škádlíš mě, to nepopírám
  12. milují ten pocit, 
  13. necháváš mě toužit po polibku
  14. Jdi dál, no tak
  15. To jo,
  16.  pojd ...
  17. To jo,

  18. A co když není zítra
  19. A všechno co máme je tady a teď
  20. Jsem šťastná, že tě mám
  21. Jsi ta láska, jakou potřebuji

  22. Je to jako sen
  23. Přesto, že nespím
  24. Nikdy se nechci probudit
  25. Neztratit to..neopustit to
  26.  
  27. Tak pojď, pojď, pojď, 
  28. nech mě vydechnout
  29. Pokoušíš mě, 
  30. škádlíš mě, to nepopírám
  31. milují ten pocit, 
  32. necháváš mě toužit po polibku
  33. Jdi dál, no tak
  34. To jo,
  35.  pojd ...

  36. A neumím lhát
  37. Před tebou nemohu se skrývat
  38. A ztratil jsem chuť to zkusit
  39. Nemůžu to skrýt, nemůžu s tím bojovat,

  40. Tak pojď, pojď, pojď, nech mě vydechnout
  41. Pokoušíš mě, škádlíš mě,to  nepopírám 
  42. Ten milující pocit, necháváš dlouho bez polibku
  43. .
  44. Jdi dál no tak nech mě bez dechu
  45. Jdi dál no tak nech mě bez dechu
  46. Jdi dál dál,no tak nech mě bez dechu
  47. Jdi dál,no tak.....