Seznam blogů

3. 4. 2018

Ray Charles + John Conlee - Busted (Flamendr)








  1. My bills are all due and the baby needs shoes and I'm busted
  2. Cotton is down to a quarter a pound, but I'm busted
  3. I got a cow that went dry and a hen that won't lay
  4. A big stack of bills that gets bigger each day
  5. The county's gonna haul my belongings away cause I'm busted.

  6. I went to my brother to ask for a loan cause I was busted
  7. I hate to beg like a dog without his bone, but I'm busted
  8. My brother said there ain't a thing I can do,
  9. My wife and my kids are all down with the flu,
  10. And I was just thinking about calling on you 'cause I'm busted.

  11. Well, I am no thief, but a man 
  12. Can go wrong when he's busted
  13. The food that we canned last summer is gone and I'm busted
  14. The fields are all bare and the cotton won't grow,
  15. Me and my family got to pack up and go,
  16. But I'll make a living, just where I don't know cause I'm busted.

  17. I'm broke, no bread, I mean like nothing,
  18.  It's over
  1. Mé účty jsou splatné a dítě potřebuje boty a jsem zatčen
  2. Bavlna je až jedna čtvrtina libry, ale já jsem zatčen
  3. Dostal jsem krávu, která hladověla, a slepice, která nebude snášet
  4. Velkou hromadu účtů,které se každým dnem zvětšují
  5. Z kraje odvezou mé moje věci pryč, protože jsem zatčen.

  6. Šel jsem ke svému bratrovi, abych požádal o půjčku, protože jsem byl zatčen
  7. Nesnáším žebrat jako pes bez jeho kosti, ale já jsem zatčen
  8. Můj bratr řekl, že není nic, co můžu udělat,
  9. Moje žena a mé děti jsou všichni s chřipkou,
  10. a já jsem přemýšlel,aby ti zavolala , protože mě zatkli.
  11.  
  12. No, já nejsem žádný zloděj, ale člověk.
  13. Když je zatčen, může jít o omyl
  14. Jídlo, které jsme minulé léto konzervovali, je pryč a já jsem zatčen
  15. Pole jsou holé a bavlna nebude růst. 
  16. Já a moje rodina se musí zabalit a jít,
  17. Ale já si vydělám na živobytí, právě tam, kde nevím, proč jsem zatčen.

  18. Jsem zlomený, žádný chléb, neznamená to nic
  19. Je konec