Seznam blogů

26. 4. 2018

Laura Pausini - I need love (Potřebuji lásku)




  1. I'd cross the desert to be where you are
  2. All the things I do to be close to you
  3. A million miles wouldn't seem that far
  4. I´d go anywhere just to win your heart

  5. But wherever this leads
  6. There's something I need

  7. I need love
  8. The kind that makes you wanna live
  9. The kind that makes you wanna breathe
  10. The kind that makes you feel too much
  11. And I need you
  12. To help me find a better way
  13. And I guess you never thought to hear me say
  14. I need love
  15. I need love

  16. And when I see you I just lose my mind
  17. You're the everything I thought I'd never find
  18. Must be an angel watching over me
  19. With a little luck we're gonna make you mine
  20. 'Cause I wanna believe (I wanna believe)
  21. In all we can be (all we can be)

  22. I need love
  23. The kind that makes you wanna live
  24. The kind that makes you wanna breathe
  25. The kind that makes you feel too much
  26. And I need you
  27. To help me find a better way
  28. And I guess you never thought to hear me say
  29. I need love
  30. I need love

  31. And oh, I will catch you when you fall
  32. Be the greatest love of all
  33. I promise to be
  34. If you give me what I need, I need

  35. I need love
  36. I need you
  37. The kind that makes you feel
  38. The one that makes you wanna live
  39. The one that makes you wanna breathe
  40. And I need you
  41. To help me find the better way
  42. And I guess you never thought you'd hear me say

  43. I need love
  44. I need love
  45. I need love, baby
  46. I need love

  47. I'd cross the desert
  48. I'd cross the desert to be where you are





  1. Přešla bych poušť abych mohla být, kde jsi ty
  2. Udělám cokoli, jen abych ti byla blíž
  3. Miliony mil nejsou pro mě překážkou
  4. Šla bych kamkoli jenom abych získala tvé srdce

  5. Ale kamkoli tohle vede
  6. Tam je něco co potřebuji

  7. Potřebuji lásku
  8. Takovou co tě přinutí k životu
  9. Takovou co tě přinutí chtít dýchat
  10. Takovou co tě přinutí cítit strašně moc
  11. Potřebuji tě
  12. Abys mi pomohl najít tu lepší cestu
  13. A hádám, že sis nemyslel že bys tohle někdy ode mě mohl slyšet
  14. Potřebuji lásku
  15. Potřebuji lásku

  16. A když tě vidím, ztrácím hlavu
  17. Jsi vším co jsem myslela, že už nikdy nenajdu
  18. Musíš být anděl který mě stráží
  19. S malým štěstím tě učiním já
  20. Protože já chci věřit
  21. Ve všechno čím můžeme být

  22. Potřebuji lásku
  23. Takovou co tě přinutí k životu
  24. Takovou co tě přinutí chtít dýchat
  25. Takovou co tě přinutí cítit strašně moc
  26. Potřebuji tě
  27. Abys mi pomohl najít tu lepší cestu
  28. A hádám, že sis nemyslel že bys tohle někdy ode mě mohl slyšet
  29. Potřebuji lásku
  30. Potřebuji lásku

  31. A chytím tě, když spadneš
  32. Buď tou největší láskou ze všech
  33. Já slibuji že budu
  34. Když ty mi dáš všechno co potřebuji, co potřebuji

  35. Potřebuji lásku
  36. Potřebuji tebe
  37. Takovou co tě přinutí cítit
  38. Tu jedinou která tě přinutí chtít žít
  39. Tu jedinou která tě přinutí chtít dýchat
  40. Potřebuji tě,
  41. Abys mi pomohl najít lepší cestu
  42. Hádám, že sis nemyslel že bys to mohl ode mě někdy slyšet,

  43. Potřebuji lásku
  44. Potřebuji lásku
  45. Potřebuji lásku,baby
  46. Potřebuji lásku

  47. Přešla bych poušť
  48. Přešla bych poušť, abych byla tam, kde jsi ty.