Seznam blogů

26. 4. 2018

John Legend - No other love / Žádná jiná láska




  1. No other love
  2. No other touch
  3. Gimme gimme oh so much
  4. Turn me on, turn me on

  5. Won’t you please get outta my head
  6. Get back into my bad, now come kiss me, come with me
  7. Cause I can hardly sleep without you, can’t stop thinkin’ bout you girl
  8. I want you, I need you

  9. (Chorus)
  10. And I’m ready for love, ready for us to lose control
  11. You know and I know

  12. No other love
  13. No other touch
  14. Gimme gimme oh so much
  15. Turn me on, turn me on

  16. No other kiss
  17. No one like this
  18. Feelin’ like I can’t resist
  19. Turn me on, turn me on
  20. I had my share of lovers
  21. But there is no other girl, your special, now let’s go

  22. Cause love I want you more than ever, want to do whatever now
  23. To keep you , I need you

  24. (Chorus)
  25. And I’m ready for love, ready for us to lose control
  26. You know and I know
  27. No other love
  28. No other touch
  29. Gimme gimme oh so much
  30. Turn me on, turn me on

  31. No other kiss
  32. No one like this
  33. Feelin’ like I can’t resist
  34. Turn me on, turn me on

  35. Estelle

  36. I said you’re turnin’ me on, now
  37. said you’re turnin’ me on
  38. said you’re turnin me on

  39. from your smile to your lips to the words of the song
  40. i know i used to say i was too young
  41. now im grown up
  42. but i got you when you need that strong
  43. real goody, good lovin

  44. Stevie Wonder said it’s been so long
  45. and i’ma give it if you need it
  46. are you ready to receive it?
  47. Boy i wanna give you some love,
  48. wanna give you some love and affection
  49. you got my attention

  50. chorus


  1. Žádná jiná láska 
  2. Žádný jiný pokus 
  3. dej dej tak moc
  4. Díváš se na mě, díváš se na mě

  5. Nechceš, prosím, dostat se z mé hlavy
  6. Vrať se do mé postele, teď mě polib , pojď se mnou 
  7. Protože nemůžu spát bez tebe, nemůžu přestat myslet na Tebe
  8. Chci tě, potřebuji tě 

  9. (Chorus) 
  10. A já jsem připraven na lásku, připravený bez ztráty kontroly
  11. Ty víš a já vím, 

  12. Žádná jiná láska 
  13. Žádný jiný pokus
  14. dej dej tak moc
  15. Díváš se na mě,díváš se na mě

  16. Žádný další polibek 
  17. Nikdo podobný
  18. cítím že nemůžu odolat 
  19. Díváš se na mě, Díváš se na mě
  20. a já sdílím milence 
  21. Ale není tam žádná jiná holka, jsi zvláštní, teď jdeme 

  22. protože lásko chci tě víc než kdy jindy, chci udělat cokoli
  23. držím tě, potřebuji tě 

  24. (Chorus) 
  25. A já jsem připraven na lásku, připravený bez ztráty kontroly
  26. Ty víš a já vím, 
  27. Žádná jiná láska 
  28. Žádný jiný pokus 
  29. dej dej tak moc
  30. Díváš se na mě, díváš se na mě

  31. Žádný další polibek 
  32. Nikdo podobný
  33. cítím že nemůžu odolat 
  34. Díváš se na mě,díváš se na mě

  35. Estelle 

  36. Říkám ti dívej se na mě, teď 
  37. Říkám, dívej se na mě
  38. Říkám, dívej se na mě

  39. od úsměvu na rtech na slova písně 
  40. Vím, že jsem říkala, byla jsem příliš mladá 
  41. teď jsem vyrostla 
  42. ale kdy budeš potřebovat sílu 
  43. Opravdu dobrý, skutečný život

  44. Stevie starostlivě prohlásil, bylo to tak dlouho
  45. a já budu dávat pokud budu potřebovat
  46. Jste připraveni to přijmout? 
  47. Chlapec chce dávat trochu lásky, 
  48. Chceš dát trochu lásky a náklonnosti 
  49. máš mou pozornost 

  50. chorus