Seznam blogů

9. 12. 2022

Bee Gees - How deep Is your Love / Jak hluboká je tvoje láska

How deep Is your Love / Jak hluboká je tvoje láska

  1. I know your eyes in the morning sun
  2. I feel you touch me in the pouring rain
  3. And the moment that you wander far from me
  4. I wanna feel you in my arms again

  5. And you come to me on a summer breeze
  6. keep me warm in your love
  7. Then you softly leave
  8. and it´s me you need to show

  9. How deep is your love?
  10. How deep is your love?
  11. How deep is your love?
  12. I really nean to learn
  13. ´cause we´re living in a world of fools
  14. breaking us down
  15. When they all should let us be
  16. we belong to you and me

  17. I believe in you
  18. you know the door to my very soul
  19. You´re the light in my deepest darkest hour
  20. You´re my savior when I fall
  21. And you may not think
  22. I care for you
  23. When you know down inside
  24. That I really do,
  25. and it´s me you need to show

  1. Znám tvé oči v ranním slunci
  2. Cítím jak se mě dotýkáš v silném dešti
  3. A ten okamžik, kdy se ode mě touláš daleko
  4. Chci tě opět mít ve svém objetí

  5. A ty ke mně přicházíš v letním vánku
  6. zahřeješ mě svou láskou 
  7. pak zlehka odcházíš
  8. a jsem to já, co potřebuji ukázat

  9. Jak hluboká je tvoje láska?
  10. Jak hluboká je tvoje láska?
  11. Jak hluboká je tvoje láska?
  12. Opravdu to potřebuji vědět
  13. protože žijeme ve světě bláznů
  14. ničí nás to
  15. Kdyby nás raději nechali být
  16. Ty a já k sobě patříme

  17. Věřím v Tebe
  18. Ty znáš dveře do mé duše
  19. Jsi světlo v mé nejhlubší temné hodině
  20. Jsi můj zachránce, když selžu
  21. A možná si nemyslíš
  22. že se o Tebe starám
  23. ale přesto uvnitř víš,
  24. že to opravdu dělám,
  25. A jsem to já, kdo to potřebuje ukázat