Seznam blogů

25. 3. 2018

UB40 - Here I Am Come And Take Me - Ali Campbell / Tady jsem, pojď a vezmi mě







  1. I can't believe that it's real
  2. The way that you make me feel
  3. A burning deep down inside
  4. A love that I cannot hide

  5. Our love is you and me, baby
  6. That make the world go round
  7. And if keeping you and loving you means
  8. Layin' all my troubles down

  9. Here I am, baby, come and take me
  10. Here I am, baby, come and take me
  11. Take me by the hand
  12. Show me
  13. Here I am, baby

  14. It always ends up this way
  15. Me begging you every day
  16. A love that I cannot have
  17. You broke my heart into half

  18. Our love is you and me, baby
  19. That make the world go round
  20. Keeping you and loving you means
  21. Laying all my troubles down

  22. Here I am, baby, come and take me
  23. Here I am, baby, come and take me
  24. Take me by the hand
  25. Show me
  26. Here I am, baby

  27. When I'm down I can always call you
  28. For a helpin' hand
  29. I know you'll do the best you can
  30. But it don't take much for me
  31. Before my cup runs over
  32. All this love inside of me
  33. I believe there's going to be an explosion

  34. You can talk to me (oh, baby)
  35. I'm in no hurry
  36. Tell me all your troubles
  37. And you won't ever have to worry (no)
  38. (And one more thing)
  39. You just can't trust everybody
  40. Everybody you see (no no)
  41. You'll find yourself lost and alone
  42. On a darkened street

  43. Here I am, baby, come and take me
  44. Here I am, baby, would you come and take me?
  45. Take me by the hand
  46. Show me
  47. Take me
  48. Show me, won't you?
  49. Here I am, baby
  50. Take me, won't you?
  51. Teach me
  52. Won't you take me by the hand?
  53. Teach me
  54. Here I am, baby

Michael Jackson Here I Am 

(Come And Take Me)






  1. Nemůžu uvěřit, že je to skutečné
  2. Způsob, jakým to cítím
  3. Pálení hluboko uvnitř
  4. Lásku, kterou nemůžu skrýt

  5. Naše láska je ty a já,  zlato
  6. To způsobí, že se svět točí
  7. A pokud tě držím a milujeme se, znamená to,
  8.  že všechna trápení jsou pryč

  9. Tady jsem,  zlato, pojď a vezmi mě
  10. Tady jsem,  zlato, pojď a vezmi mě
  11. Vezmi mě za ruku
  12. Ukaž mi
  13. Tady jsem, zlato

  14. Vždy to končí
  15. Prosím tě každý den
  16. Láska, kterou nemůžu mít
  17. zlomila jsi mi srdce na polovinu

  18. Naše láska je ty a já, zlato
  19. To způsobí, že se svět točí
  20. A pokud tě držím a milujeme se, znamená to,
  21.  že všechna trápení jsou pryč

  22. Tady jsem,  zlato, pojď a vezmi mě
  23. Tady jsem,  zlato, pojď a vezmi mě
  24. Vezmi mě za ruku
  25. Ukaž mi
  26. Tady jsem, zlato

  27. Když jsem na dně, vždy ti mohu zavolat
  28. Pro pomocnou ruku
  29. Vím, že uděláš to nejlepší, co můžeš
  30. Ale to nevydrží u mě moc dlouho
  31. Než můj pohár přeteče
  32. Všechny ty lásky uvnitř mě
  33. Věřím, že to bude výbuch

  34. Můžeš mluvit se mnou (oh,zlato)
  35. Nespěchám
  36. Řekni mi všechny tvoje starosti
  37. A nebudeš se nikdy muset starat (ne)
  38. (A ještě jedna věc)
  39. Nemůžeš všem věřit
  40. Všechny, které vidíš (ne ne)
  41. Zjistíš, že jsi ztracena a osamělá
  42. Na tmavé ulici

  43. Tady jsem, zlato, pojď a vezmi mě
  44. Tady jsem, zlato, přijdeš a vezmeš si mě?
  45. Vezmi mě za ruku
  46. Ukaž mi
  47. Vezmi mě
  48. Ukaž mi, ne?
  49. Tady jsem, zlato
  50. Vezmi mě, ne?
  51. Uč mě
  52. Nevezmeš mě za ruku?
  53. Uč mě
  54. Tady jsem, zlato