Seznam blogů

22. 1. 2021

Patty Ryan - You' re My Love, You' re My Life / Jsi moje láska, jsi můj život



You' re My Love, You' re My Life 

  1. Since you were an angel from the sky,
  2. you fill my fantasy
  3. The way you look takes me so high, 
  4. you're everything to me

  5. And all I want is your photograph, 
  6. how I'm longing for your smile
  7. So come and touch me, 
  8. come and feel me, hear me cry

  9. You're my love (you're my love) 
  10. You're my life (you're my life)
  11. Everyday (everyday) 
  12. Every night (every night)
  13. Is it right (is it right) 
  14. What I feel (what I feel)
  15. How I wish you were for real

  16. You're my love (you're my love) 
  17. you're my life (you're my life)
  18. Everyday (everyday) 
  19. every night (every night)
  20. In my dreams (in my dreams)
  21.  I'm with you (I'm with you)
  22. Will you make my dreams come true?

  23. I'm all alone the night has come, 
  24.  in my radio
  25. It's when you sing i feel the sun, 
  26. now i can feel the show

  27. Since forevermore you're my destiny, 
  28. take my loneliness away
  29. So come and touch me, 
  30. come and feel me, hear me say

  31. You're my love (you're my love) 
  32. you're my life (you're my life)
  33. Everyday (everyday) 
  34. every night (every night)
  35. Is it right (is it right) 
  36. what I feel (what I feel)
  37. How I wish you were for real

  38. You're my love (you're my love)
  39. you're my life (you're my life)
  40. Everyday (everyday) 
  41. every night (every night)
  42. In my dreams (in my dreams) 
  43. with you (I'm with you)
  44. Will you make my dreams come true?

  45. Since forever more you're my destiny, 
  46. my loneliness away
  47. So come and touch me,
  48. come and feel me, hear me say

  49. You're my love (you're my love) 
  50. you're my life (you're my life)
  51. Everyday (everyday) 
  52. every night (every night)
  53. Is it right (is it right)
  54. what I feel (what I feel)
  55. How I wish you were for real

  56. You're my love (you're my love) 
  57. you're my life (you're my life)
  58. Everyday (everyday) 
  59. every night (every night)
  60. In my dreams (in my dreams) 
  61. I'm with you (I'm with you)
  62. Will you make my dreams come true?

  63. You're my love (you're my love) 
  64. you're my life (you're my life)
  65. Everyday (everyday) 
  66. every night (every night)
  67. Is it right (is it right) 
  68.  I feel (what I feel)
  69. How I wish you were for real.



Jsi moje láska, jsi můj život
  1. Protože jsi byl anděl z nebe,
  2. naplňoval jsi moji fantazii
  3. To, jak vypadáš, mě tak bere vysoko
  4.  ty jsi pro mě všechno

  5. A vše, co chci, je tvá fotografie, 
  6. jak toužím po tvém úsměvu
  7. Tak pojď a dotkni se mě, 
  8. přijď a ciť mě, slyšíš pláč

  9. Jsi moje láska (jsi moje láska) 
  10. Jsi můj život (jsi můj život)
  11. Každý den (každý den)
  12. Každou noc (každou noc)
  13. Je to správné (je to správné) 
  14. co cítím (co cítím)
  15. Jak bych si přála, abys byl skutečný

  16. Jsi moje láska (jsi moje láska) 
  17. Jsi můj život (jsi můj život)
  18. Každý den (každý den) 
  19. každou noc (každou noc)
  20. V mých snech (v mých snech)
  21.  jsem s tebou (jsem s tebou)
  22. Splníš mé sny?

  23. Jsem úplně sama, přišla noc,
  24. jsi v mém rádiu
  25. Když zpívám, cítím slunce, 
  26. teď cítím zábavu

  27. Protože navždy jsi můj osud, 
  28. odejdi s moji osamělostí pryč
  29. Tak pojď a dotkni se mě, 
  30. přijď a ciť mě, slyšíš mě říkat

  31. Jsi moje láska (jsi moje láska) 
  32. Jsi můj život (jsi můj život)
  33. Každý den (každý den) 
  34. každou noc (každou noc)
  35. Je to správné (je to správné)
  36.  co cítím (co cítím)
  37. Jak bych si přála, abys byl skutečný

  38. Jsi moje láska (jsi moje láska) 
  39. Jsi můj život (jsi můj život)
  40. Každý den (každý den) 
  41. každou noc (každou noc)
  42. V mých snech (v mých snech)
  43.  jsem s tebou (jsem s tebou)
  44. Splníš mé sny?

  45. Protože navždy jsi můj osud, 
  46. má osamělost je pryč
  47. Tak pojď a dotkni se mě, 
  48. přijď a ciť mě, slyšíš mě říkat

  49. Jsi moje láska (jsi moje láska) 
  50. Jsi můj život (jsi můj život)
  51. Každý den (každý den)
  52. každou noc (každou noc)
  53. Je to správné (je to správné)
  54. co cítím (co cítím)?
  55. Jak bych si přála, abys byl skutečný

  56. Jsi moje láska (jsi moje láska) 
  57. Jsi můj život (jsi můj život)
  58. Každý den (každý den)
  59. každou noc (každou noc)
  60. V mých snech (v mých snech) 
  61. jsem s tebou (jsem s tebou)
  62. Splníš mé sny?

  63. Jsi moje láska (jsi moje láska) 
  64. Jsi můj život (jsi můj život)
  65. Každý den (každý den) 
  66. každou noc (každou noc)
  67. Je to správné (je to správné) 
  68. co cítím (co cítím)
  69. Jak bych si přála, abys byl skutečný.