Seznam blogů

24. 3. 2018

Frozen - Love Is an Open Door / Láska je jako otevřené dveře





Love Is Αn Open Door
  • Anna:
  • Okay, can just say something crazy?
  • Dobře, můžu říct jen něco šíleného?
  • Hans:
  • I love crazy!
  • Miluji bláznění!
  • Anna:
  • All my life has been a series of doors in my face
  • Celý svůj život byl sérií dveří v mém obličeji
  • And then suddenly I bump into you...
  • A najednou do tebe narazím .
  • Hans:
  • I was thinking the same thing, 'cause like...
  • Myslel jsem na totéž, protože ...
  • I've been searching my whole life to find my own place
  • Celý svůj život jsem hledal, abych našel své vlastní místo
  • And maybe it's the party talking or the chocolate fondue...
  • A možná je to večírek nebo čokoládová fondue ..




  • Anna:
  • But with you...
  • Ale s vámi ...
  • Hans:
  • But with you
  • I found my place
  • Našel jsem své místo
  • Anna:
  • I see your face...
  • Vidím tvou tvář ...
  • Both:
  • And it's nothing like I've ever known before!
  • A není to nic, co jsem kdy poznal!
  • Love is an open door
  • Láska jsou otevřené dveře
  • Love is an open door
  • Love is an open door
  • Anna:
  • With you!
  • S tebou!
  • Hans:
  • With you!
  • Anna:
  • With you!
  • Hans:
  • With you!
  • Both:
  • Love is an open door



  • Hans:
  • I mean it's crazy...
  • Myslím, že je to šílené ...
  • Anna:
  • What?
  • Co?
  • Hans:
  • We finish each other's --
  • Dokončujeme jeden druhého
  • Anna:
  • Sandwiches!
  • Sendviče!
  • Hans:
  • That's what I was gonna say!
  • To jsem chtěl říct!
  • Anna:
  • I've never met someone 
  • Nikdy jsem někoho nepotkal 
  • Both:
  • Who thinks so much like me
  • Kdo si myslí tolik jako já
  • Jinx!
  • Jinx again!
  • Jinx znovu!
  • Our mental synchronization
  • Naše mentální synchronizace
  • Can have but one explanation
  • Může mít jen jedno vysvětlení



  • Hans:
  • You 
  • Ty
  • Anna:
  • And I 
  • A já
  • Hans:
  • Were 
  • Kde
  • Anna:
  • Just 
  • Prostě
  • Both:
  • Meant to be!
  • Chci být!
  • Anna:
  • Say goodbye
  • Řekni sbohem
  • Hans:
  • Say goodbye...
  • Both:
  • To the pain of the past
  • K bolestné minulosti
  • We don't have to feel it anymore
  • Už to nemusíme cítit



  • Both:
  • Love is an open door
  • Láska jsou otevřené dveře
  • Love is an open door
  • Life can be so much more
  • Život může být mnohem víc
  • Anna:
  • With you!
  • S tebou!
  • Hans:
  • With you!
  • Anna:
  • With you!
  • Hans:
  • With you!
  • Both:
  • Love is an open door
  • Hans:
  • Can I say something crazy?
  • Mohu říct něco šíleného?
  • Will you marry me?
  • Vezmeš si mě?
  • Anna:
  • Can I say something even crazier?
  • Mohu říct něco ještě šílenějšího?


  • Yes!