Seznam blogů

8. 1. 2020

The Kelly Family - Take My Hand (Live 1994) - Vezmi mě za ruku

Výsledek obrázku pro Learn English through music and a short stories

The Kelly Family - Take My Hand

  1. So take my hand, 
  2. you are my brother
  3. so take my hand, 
  4. you are my sister
  5. so take my hand, 
  6. we need each other
  7. don´t try to walk the road alone

  8. Through the dark
  9. we´ll walk together
  10. and through the rain 
  11. we´ll forget the weather
  12. and through the storm
  13. we´ll sing our song
  14. why try to walk the road alone

  15. I´ll take your hand, 
  16. I need my brother
  17. I´ll take your hand, 
  18. I need my sister
  19. I´ll take your hand, 
  20. we need each other
  21. don´t need to walk the road alone


  1. Tak mě chyť za ruku
  2. jsi můj bratr
  3. tak mě chyť za ruku
  4. jsi moje sestra
  5. tak mě chyť za ruku,
  6. potřebujeme se navzájem
  7. Nezkoušej jít po cestě sám

  8. A když půjdeš tmou
  9. Půjdeme spolu
  10. A když půjdeme deštěm
  11. zapomeneme na špatné počasí
  12. A když půjdeme bouří
  13. budeme zpívat naši píseň
  14. Proč zkoušet jít po cestě sám

  15. Vezmu tě za ruku
  16. Potřebuji svého bratra
  17. Vezmu tě za ruku
  18. Potřebuji svoji sestru
  19. Vezmu tě za ruku,
  20. potřebujeme se navzájem
  21. Nemusíš jít po cestě sám