Seznam blogů

31. 8. 2022

Smokie - Don't Play Your Rock 'n' Roll to Me (Nehraj mi ten svůj rock’n’roll,)





  1. Don't play your Rock'n'Roll to me,
  2. That ain't the way it's meant to be.
  3. I ain't so blind that I can't see,
  4. Just let it lie and let it be,
  5. So, don't play your Rock'n'Roll, no,
  6. Don't play your Rock'n'Roll, no,
  7. Don't play your Rock'n'Roll to me.

  8. Well I know you think I'm crazy to keep hanging 'round,
  9. But I was sort of hoping you'd change from the girl I found,
  10. But your words just sound like Rock n' Roll lines to me,
  11. And they're just about as burned out as a worn out 45,
  12. And you can't expect them to keep our love alive,

  13. So don't play your Rock'n'Roll to me,
  14. That ain't the way it's meant to be.
  15. I ain't so blind that I can't see,
  16. Just let it lie and let it be,
  17. So, don't play your Rock'n'Roll, no,
  18. Don't play your Rock'n'Roll, no,
  19. Don't play your Rock'n'Roll to me.

  20. Well I guess you had me fooled for a while,
  21. With your come on looks and your Mona Lisa smile,
  22. But your Rock n' Roll is gettin' out of time for me,
  23. Go sing your lines to someone else 'cos someone else maybe,
  24. The fool you always thought you saw 
  25. in me.

  26. So don't play your Rock'n'Roll to me,
  27. That ain't the way it's meant to be.
  28. I ain't so blind that I can't see,
  29. Just let it lie and let it be,
  30. So, don't play your Rock'n'Roll, no,
  31. Don't play your Rock'n'Roll, no,
  32. Don't play your Rock'n'Roll to me.
  1. Nehraj mi ten svůj rock’n’roll,
  2. to není správný způsob myšlení.
  3. Nejsem slepý, abych si nevšiml.
  4. Nech to ležet a nechat to být,
  5. Tak nehraj ten tvůj rock’n’roll, ne,
  6. nehraj ten tvůj rock’n’roll, ne,
  7. nehraj mi ten tvůj rock’n’roll.

  8. Dobře, vím, že si myslíš, že jsem šílený, jak se potloukám kolem.
  9. Ale doufal jsem, že se změníš na děvče kterou jsem našel
  10. Ale tvoje slova mi znějí jako Rokenrolové verše,
  11. které jsou plné prázdnoty jako unavená 45.
  12. A tak nemůžu očekávat, že udržíš naší lásku 

  13. Nehraj mi ten svůj rock’n’roll,
  14. to není správný způsob myšlení.
  15. Nejsem slepý, abych si nevšiml.
  16. Tak kašli na to a nech to být.
  17. Tak nehraj ten tvůj rock’n’roll, ne,
  18. nehraj ten tvůj rock’n’roll, ne,
  19. nehraj mi ten tvůj rock’n’roll.

  20. Myslím, že jsi mě na chvíli pobláznila
  21. Díky vzhledu a úsměvu Mony Lisy
  22. Ale tvůj rokenrol je pro mne zbytečný
  23. Jdi zpívat své verše ještě někomu jinému,
  24. protože možná je někdo jiný 
  25. Blázna, kterého jsi viděla vždycky ve mě.

  26. Takže nehraj mi rock’n’roll 
  27. to není správný způsob myšlení.
  28. Nejsem slepý, abych si nevšiml.
  29. Tak kašli na to a nech to být.
  30. Tak nehraj ten tvůj rock’n’roll, ne,
  31. nehraj ten tvůj rock’n’roll, ne,
  32. nehraj mi ten tvůj rock’n’roll.