Seznam blogů

30. 8. 2022

Fráze ( as if/ not as if ) Ashlee Simpson - Pieces of me / Kousky mě


 Pieces of  me / Kousky mě


  1. On a Monday, I am waiting
  2. Tuesday, I am fading
  3. And by Wednesday I can´t sleep.
  4. Then the phone rings, I hear you
  5. And the darkness is a clear view
  6. ´Cause you´ve come to rescue me
  7. Fall.... with you I fall so fast
  8. I can hardly catch my breath
  9. I hope it lasts
  10. Oh....

  11. And it seems like I can finally rest
  12. My head on something real,
  13. I like the way that feels
  14. Oh....

  15. It´s as if you know me better than
  16. I ever knew myself, 
  17. I love how you can tell
  18. All the pieces, pieces, pieces of me
  19. All the pieces, pieces, pieces of me

  20. I am moody, messy
  21. I get restless
  22. And it´s senseless
  23. How you never seem to care
  24. When I´m angry
  25. You listen

  26. Make me happy, it´s your mission
  27. And you won´t stop
  28. ´til I´m there
  29. Fall... Sometimes I fall so fast
  30. When I hit that bottom crash
  31. You´re all I have

  32. How do you know
  33. Everything I´m about to say
  34. Am I that obvious
  35. And if it´s written on my face,
  36. I hope it never goes away

  37. Yeah
  38. On a Monday I am waiting
  39. And by Tuesday I am fading
  40. Into your arms
  41. so I can breath...

  42. Oh....
  43. And It seems Like I can finally rest
  44. My head on something real,
  45. I like the way that feels
  46. Oh....

  47. It´s as if you know me better than
  48. I ever knew myself, 
  49. I love how you can tell
  50. Oh.... I love how you can tell
  51. Oh.... I love how you can tell
  52. All the pieces, pieces, pieces of me
  53. All the pieces, pieces, pieces of me




  1. V pondělí čekám,
  2. V úterý mizím
  3. A ve středu už nemůžu spát
  4. Pak zvoní telefon,slyším tě
  5. A v té tmě tě najednou jasně vidím
  6. Protože jsi mě přišel zachránit.
  7. Padám,s tebou padám tak rychle
  8. Sotva popadám dech 
  9. Doufám, že to vydrží
  10. Oh...

  11. A zdá se, že si konečně můžu odpočinout 
  12. o něco opravdového
  13. Líbí se mi ten pocit 
  14. Oh....

  15. Je to proto,že mě znáš líp,
  16. Kdysi jsem poznala sama sebe,
  17. Líbí se mi, jak to umíš říct
  18. Všechny kousky, kousky, kousky mě
  19. Všechny ty kousky,kousky,kousky mě

  20. Jsem náladová, nepořádná 
  21. Jsem neklidná
  22. A je to nesmyslné
  23. Jak se zdá, že tě to nikdy nezajímá
  24. Když jsem naštvaná,
  25. posloucháš

  26. Rozveselíš mě,je to tvé poslání
  27. A ty s tím nepřestaneš,
  28. dokud tu budu.
  29. Padám,někdy padám tak rychle
  30. Když jsem narazila na dno, havarovala
  31. Jsi vše co mám

  32. Jak to, víš
  33. Všechno, co se chystám říct
  34. Jsem tak samozřejmá
  35. A pokud je to napsáno na mé tváři,
  36. Doufám, že to nikdy nezmizí

  37. to jo.
  38. V pondělí čekám.
  39. A v úterý mizím 
  40. Do tvé náruče
  41. abych mohla dýchat...

  42. Ach....
  43. A zdá se, že si konečně můžu odpočinout
  44. o něco opravdového
  45. Líbí se mi ten pocit 
  46. Ach....

  47. Je to, jako byste mě znali lépe než
  48. Znala jsem sama sebe
  49. Líbí se mi, jak to umíš říct
  50. Oh.... Líbí se mi, jak to můžeš říct
  51. Oh.... Líbí se mi, jak to můžeš říct
  52. Všechny ty kousky,kousky,kousky mě
  53. Všechny ty kousky,kousky,kousky mě







as if/ not as if - jako bych/ ne že bych

I asked him a simple question, but he looked at me as if I were mad!
Položila jsem mu jednoduchou otázku, ale on se na mě podíval, jako bych byla blázen!

I was late for work today, I’m sorry... but it’s not as if I’m often late.
Dnes jsem přišel do práce pozdě, omlouvám se, ale ne že bych chodil pozdě zas tak často.