Seznam blogů

12. 4. 2021

Leo Sayer - More than I can say / Víc, než můžu říct

 


 More than I can say / Víc, než můžu říct

  1. Woh oh, yeh yeah 
  2. I love you more than I can say
  3. I'll love you twice as much tomorrow
  4. Woh oh, love you more than I can say.
  5. Woh oh, yeh yeah
  6. I miss you every single day
  7. Why must my life 
  8. be filled with sorrow?
  9. Woh oh, I love you more than I can say.

  10. Oh don't you know I need you so?
  11. Oh tell me please I gotta know
  12. Do you mean to make me cry?
  13. Am I just another guy?

  14. Woh oh, yeh yeah 
  15. I miss you more than I can say
  16. Why must my life be filled with 
  17. sorrow?
  18. I love you more than I can say

  19. Why don't you know I need you so?
  20. Oh tell me please I gotta know
  21. Do you mean to make me cry?
  22. Am I just another guy?

  23. Oh oh, yeh yeah 
  24. love you more than I can say
  25. I'll love you twice as much tomorrow
  26. Oh love you more than I can say
  27. I love you more than I can say
  28. I love you more than I can say, oh

  29. I'll love you twice as much tomorrow 
  30. I'll love you twice as much tomorrow 
  31. I love you more than I can say 
  32. I love you more than words can say
  33. I love you more than I can say
  1. Ach jo, jo
  2. Miluji tě víc než dokážu říct
  3. Zítra tě budu milovat dvakrát tolik
  4. Oh, miluji tě víc, než můžu říct.
  5. Ach jo, jo
  6. Chybíš mi každý den
  7. Proč musí  můj život  
  8. být naplněn smutkem?
  9. Oh, miluji tě víc, než dokážu říct.

  10. Oh nevíš Potřebuji tě ?
  11. Oh, řekni mi, prosím, já musím vědět
  12. Chceš mě rozplakat?
  13. Jsem jen další chlap?

  14. Ach jo, jo
  15. Chybíš mi víc, než mohu říci,
  16. Proč musí být můj život  naplněn
  17. smutkem?
  18. Miluji tě víc než dokážu říct

  19. Proč nevíš, že tě tak potřebuji?
  20. Oh, řekni mi, prosím, já musím vědět
  21. Chceš mě rozplakat?
  22. Jsem jen další chlap?

  23. Ach, ano, ano
  24. Miluji tě víc, než mohu říci,
  25. Zítra tě budu milovat dvakrát tolik
  26. Oh miluji tě víc, než mohu říci,
  27. Miluji tě víc než dokážu říct
  28. Miluji tě víc, než mohu říci, oh

  29. Zítra tě budu milovat dvakrát tolik
  30. Zítra tě budu milovat dvakrát tolik
  31. Miluji tě víc než dokážu říct
  32. Miluji tě víc než slova lze říci
  33. Miluji tě víc než dokážu říct