Seznam blogů

18. 9. 2020

Santana ~ Black Magic Woman / Žena černé magie ( Orientální tanec)



 Black Magic Woman / Žena černé magie 
  1. Got a black magic woman
  2. Got a black magic woman
  3. I got a black magic woman
  4. Got me so blind I can't see
  5. That she's a black magic woman
  6. She's tryin' to make a devil out of me

  7. Don't turn your back on me baby
  8. Don't turn your back on me baby
  9. Yes, don't turn your back on me baby
  10. Stop messin' 'round with your tricks
  11. Don't turn your back on me baby
  12. You just might pick up my magic sticks
  13. Ah!

  14. Got your spell on me baby
  15. Got your spell on me baby
  16. Yes, you got your spell on me baby
  17. Turning my heart into stone
  18. I need you so bad, magic woman
  19. I can't leave you alone


  1. Mám černou magii
  2. Mám černou magii
  3. Mám černou magii
  4. Jsem tak slepý, že nevidím
  5. Že je to žena černé magie
  6. Snaží se ze mě udělat ďábla

  7. Neotáčej se ke mně zády, zlato
  8. Neotáčej se ke mně zády, zlato
  9. Ano, neotáčej se ke mně zády, zlato
  10. Přestaň se motat se svými triky
  11. Neotáčej se ke mně zády, zlato
  12. Můžeš jen sebrat moje kouzelné hole 
  13. Ach!

  14. Máš na mě kouzlo, zlato
  15. Máš na mě kouzlo, zlato
  16. Ano, máš na mě kouzlo, zlato
  17. Proměna mého srdce v kámen
  18. Moc tě potřebuji, kouzelná ženo
  19. Nemohu tě nechat samotnou