Seznam blogů

8. 1. 2024

Count On You - Počítám s tebou / Tommy Shaw ( Love Songs )

Count on You
Tommy Shaw 

When I feel like the world's gone madAnd I need you so badBut I don't know where you areI cry these tears
On our own we've been so farWe've sworn at the moonAnd we've counted a million starsMy loveStill true
Friends have come and goneSome have left me aloneBut I've stared at these walls beforeAnd they've made me blue

All along in my heart I've knownThere's one thing in my lifeThat still rings trueI can count on you
Count on you to be thereNo questions in the airNo asking why or whereNo looking back
Count on you every timeTo ease my worried mindYou'll forever be important to meMy miracle find
If I had to choose one placeTo spend the rest of my daysAnywhere will doLong as it's close to you
Now oh nowWe've travelled so farYet I'm right back where you areJust me and you
Now and forever moreAs the years go byI'm beginning to see that ICan count on you

Počítám s tebou
Tommy Shaw 

Když mám pocit, že se svět zbláznil
A já tě tak moc potřebuji
Ale nevím, kde jsi
Pláču tyto slzy

Dosud jsme byli sami
Přísahali jsme na měsíc
A napočítali jsme milion hvězd
Moje láska
Pořád pravda

Přátelé přišli a odešli
Někteří mě nechali na pokoji
Ale už jsem na ty stěny zíral
A udělali ze mě smutného

Celou dobu ve svém srdci jsem to věděl
V mém životě je jedna věc
To stále platí
Můžu se na tebe spolehnout

Počítej s tím, že tam budeš
Žádné otázky ve vzduchu
Bez dotazu proč nebo kde
Žádné ohlédnutí

Pokaždé s vámi počítejte
Abych uklidnil mou ustaranou mysl
Budeš pro mě navždy důležitý
Můj zázračný nález

Kdybych si měl vybrat jedno místo
Abych strávil zbytek svých dní
Kdekoli bude stačit
Dokud je to blízko tebe

Teď oh teď
Tak daleko jsme cestovali
Přesto jsem zase tam, kde jsi ty
Jen já a ty

Nyní a navždy více
Jak roky plynou
Začínám vidět, že já
Může se na vás spolehnout