Seznam blogů

24. 11. 2022

Les Humphries Singers - Mama Loo (ZDF Disco, 03.02.1973)

Mama Loo

(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)

Mama Loo, Mama Loo
You got to get through

Mama Loo
Can rock and roll
Save your soul
Mama Loo, Mama Loo
You've got lots to do
Mama Loo
She's gonna go far
Got a hot red car
She's a rock and roll star

(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
Mama Loo, Mama Loo
You got to get through, yeah
Mama Loo
It's getting round
Funky sound
Mama Loo, Mama Loo
You got to get through, yeah
Mamma Loo
She's gonna go far
Got a hot red car
She's a rock and roll star

(Hey, hey, hey, Ma-ma-ma Loo)
(Hey, hey, hey, Ma-ma-ma Loo)
(Hey, hey, hey, Ma-ma-ma Loo)
(Hey, hey, hey, Ma-ma-ma Loo)
(Hey, hey, hey, Ma-ma-ma Loo)
(Hey, hey, hey, Ma-ma-ma Loo)

Ready, steady, go, man, go
My Mama Loo's so nice to know
Mama Loo, Mama Loo
Can rock and roll
Save your soul
Ready, steady, go, man, go
My Mama Loo's so nice to know
Mama Loo, Mama Loo
She's gonna go far
Got a hot red car

She's a rock and roll star
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)

Mama Loo, Mama Loo
You got to get through, yeah
Mama Loo

Can rock and roll
Save your soul
Mama Loo, Mama Loo
You got to get through, yeah
Mama Loo
She's gonna go far
Got a hot red car
Mama Loo, Mama Loo
You got to get through, yeah
Mama Loo
Can rock and roll
Save your soul
Mama Loo, Mama Loo Mama Loo,
Mama Loo, Hey

Máma Loo

(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)

Mama Loo, Mama Loo
Musíš  projít
Máma Loo
Umí rock and roll
Zachraň svou duši
Máma Loo, máma Loo
Máš toho hodně na práci
Máma Loo
Dojde daleko
Mám úžasné červené auto
Je to rokenrolová hvězda

(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
Máma Loo, máma Loo
Musíš projít, jo
Máma Loo
Začíná se to dokola
Děsivý zvuk
Máma Loo, máma Loo
Musíš  projít, jo
Mamma Loo
Dojde daleko
Mám úžasné červené auto
Je to rokenrolová hvězda

(Hej, hej, hej, ma-ma-ma Loo)
(Hej, hej, hej, ma-ma-ma Loo)
(Hej, hej, hej, ma-ma-ma Loo)
(Hej, hej, hej, ma-ma-ma Loo)
(Hej, hej, hej, ma-ma-ma Loo)
(Hej, hej, hej, ma-ma-ma Loo)

Připraven, klid, jdi, člověče, jdi
Moje máma Loo je tak ráda, že to vím
Máma Loo, máma Loo
Umí rock and roll
Zachraň svou duši
Připraven, klid, jdi, člověče, jdi
Moje máma Loo je tak ráda, že to vím
Máma Loo, máma Loo
Dojde daleko
Mám úžasné červené auto
Je to rokenrolová hvězda

(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)
(Ma-ma-ma, ma-ma-ma-ma Loo)

Máma Loo, máma Loo
Musíš projít, jo,
máma Loo
Umí rock and roll
Zachraň svou duši
Máma Loo, máma Loo
Musíš projít, jo
Máma Loo
Dojde daleko
Mám úžasné červené auto
Máma Loo, máma Loo
Musíš projít, jo
Máma Loo Umí rock and roll
Zachraň svou duši
Mama Loo, Mama Loo Mama Loo,
Mama Loo, ahoj