Seznam blogů

1. 10. 2022

3T - Why (duet with Michael Jackson)





Why? / Proč


Why does Monday come before Tuesday?
Why do summers start in June?
Why do winters come too soon?
Why do people fall in love,
when they're always breaking up? oh why
Why do I love you? Tell me why.

It's not like I can explain,
what's in my heart
It's just I feel a crazy pain with we're apart
I don't want to breathe
I don't want to think
I don't want to love
I don't want to do anything

It's not like I can't describe
what's going on
It's just I feel I'm not alive
when your not home
I don't wantna to sleep,
I don't wanna to be
I just want you here beside me
Without you there's no me.

Why does Monday come before Tuesday?
Why do summers start in June?
Why do winters come too soon?
Why do people fall in love,
when they're always breaking up? oh why
Why do we love if love will die?

Why does Wednesday come after Tuesday?
Why do flowers come in May?
Why does springtime go away?
Why do people fall in love,
when they're always breaking up? oh why
Why do I love you? tell me why.

It's not like I can escape
what's in my soul
'Cause with you inside my heart
Where can I go?
I don't wanna see not you without me
I can't go through life without you.
with out you there's no me

Why does Monday come before Tuesday?
Why do summers start in June?
Why do winters come too soon?
Why do people fall in love,
When they're always breaking up? oh, why
Why do we love if love will die?

Why do the rivers flow to the sea?
If rivers flow why can't your
love flow through me, babe?
Why does my heart feel so missed?
To be in love, to feel your love
Why don't I feel complete?

Why does Monday come before Tuesday?
Why do summers start in June?
Why do winters come too soon?
Why do people fall in love,
When they're always breaking up? oh why
Why do I love you,? Tell me why

Tell me why
Tell me why
Tell my why
Tell my why






Proč je pondělí před úterý?
Proč léto začíná v červnu?
Proč zimy přicházejí příliš brzy?
Proč se lidé zamilují,
když se vždycky rozcházejí? oh proč
Proč tě miluji? řekni mi proč

Není to tak, že bych nedokázal vysvětlit,
co mám na srdci
Jen cítím šílenou bolest, když jsme od sebe
Nechci dýchat
Nechci myslet
Nechci milovat
Nechci nic dělat

Není to tak, že bych nedokázal popsat,
co se děje
Jen cítím, že nejsem naživu,
když nejsi doma
Nechci spát
Nechci být
Chci tě jen tady vedle mě
Bez tebe nejsem já

Proč je pondělí před úterým?
Proč léto začíná v červnu?
Proč zimy přicházejí příliš brzy?
Proč se lidé zamilují,
když se vždycky rozcházejí? oh proč
Proč milujeme, když láska zemře?

Proč středa přichází po úterý?
Proč květiny přicházejí v květnu?
Proč jaro odchází?
Proč se lidé zamilují,
když se pořád rozcházejí? oh proč
Proč tě miluji? řekni mi proč

Není to tak, že bych nemohl uniknout tomu,
co je v mé duši
Protože s tebou v mém srdci,
kam můžu jít?
Nechci vidět tebe beze mě
Nemůžu jít životem bez tebe
Bez tebe nejsem já

Proč je pondělí před úterým?
Proč léto začíná v červnu?
Proč zimy přicházejí příliš brzy?
Proč se lidé zamilují,
když se vždycky rozcházejí? oh proč
Proč milujeme, když láska zemře?

Proč řeky tečou do moře?
Pokud tečou řeky, proč ne ty
láska proudí skrz mě, zlato?
Proč mé srdce cítí smutek?
Být zamilovaný, cítit svou lásku
Proč se necítím kompletní?

Proč je pondělí před úterým?
Proč léto začíná v červnu?
Proč zimy přicházejí příliš brzy?
Proč se lidé zamilují,
když se vždycky rozcházejí? oh proč
Proč tě miluji? řekni mi proč

Řekni mi proč
Řekni mi proč
Řekni mi proč
Řekni mi proč






3T is an American R&B/Pop music group featuring the three sons of Tito Jackson
and Delores "Dee Dee" Martes. The band members include, from eldest, Toriano Adaryll Jackson II
(also known as Taj), Taryll Adren Jackson and Tito Joe Jackson