Seznam blogů

29. 5. 2021

Casting Crowns / Who am I - Kdo jsem já




Who am I - Kdo jsem já


Who am I, that the Lord of all the earth
Would care to know my name
Would care to feel my hurt
Who am I, that the Bright and Morning Star
Would choose to light the way
For my ever wandering heart
Kdo jsem já, že Pán celé země 
Chtěl by znát mé jméno 
Chtěl by cítit mou bolest.
Kdo jsem já, ta jasná a ranní hvězda
Vybral bych si cestu
pro mé někdy bloudící srdce.
Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You're
Ne kvůli tomu, kdo jsem
Ale kvůli tomu co jsi vykonal.
Ne proto co jsem udělal já,
Ale proto, kdo jsi
I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours, I am Yours
Jsem rychle vadnoucí květina
Dnes tu je a zítra již ne
Jsem vlnou hnanou oceánem
Pára ve větru
Ty mě stále slyšíš, když volám
Pane, chytíš mě, když padám
A řekl jsi mi, kdo jsem
jsem Tvůj, jsem Tvůj
Who Am I, that the eyes that see my sin
Would look on me with love and watch me rise again
Who Am I, that the voice that calmed the sea
Would call out through the rain
And calm the storm in me
Kdo jsem, že oči, které vidí mé hříchy
Hledí na mě s láskou a dívají se, jak  znovu vstávám
Kdo jsem, ten hlas, který utišil moře,
Zavolal by v déšťi,
a stišil bouři, která je ve mě
Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You're 
I am Yours
Ne kvůli tomu kdo jsem 
Ale proto co jsi vykonal.
Ne proto co jsem vykonal já,
Ale proto, kdo jsi
Jsem Tvůj
I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours.
Jsem rychle vadnoucí květina
Dnes tu je a zítra již ne
Jsem vlnou hnanou oceánem
Pára ve větru
Ty mě stále slyšíš, když volám
Pane, chytíš mě, když padám
A řekl jsi mi, kdo jsem
jsem Tvůj
Not because of who I am
But because of what You've done
Not because of what I've done
But because of who You're 
I am Yours
Ne kvůli tomu, kdo jsem 
Ale proto co jsi vykonal.
Ne proto co jsem vykonal já,
Ale proto, kdo jsi 
jsem Tvůj
I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
A vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling
Lord, You catch me when I'm falling
And You've told me who I am
I am Yours.I am Your.
I am Yours.
Jsem rychle vadnoucí květina
Dnes tu je a zítra již ne
Jsem vlnou hnanou oceánem
Pára ve větru
Ty mě stále slyšíš, když volám
Pane, chytíš mě, když padám
A řekl jsi mi, kdo jsem
jsem Tvůj, jsem Tvůj
jsem Tvůj