Seznam blogů

18. 5. 2021

Kris Kristofferson - Loving Her Was Easier / Milovat ji bylo snazší



Loving Her Was Easier

Milovat ji bylo snazší

I have seen the morning burning golden 
on the mountain in the skies
Viděl jsem ráno, zlatou září 
plálo na hoře v nebesích
Aching with the feeling of the freedom
of an eagle when she flies
S bolavým pocitem svobody 
orla, když létá
Turning on the world, the way she smiled
upon my soul as I lay dying
Záviset na světě, jak se usmála 
na mou duši jak jsem ležel
Healing as the colors in the sunshine
and the shadows of her eyes
Hojivá jako barvy v záři slunce
a stíny v jejích očí
Waking in the morning 
to the feeling of her fingers on my skin
Probudit se ráno 
a cítit její prsty na svém těle
Wiping out the traces of the people
and the places that I"ve been
Smést stopy lidí a míst, 
kde jsme byli
Teaching me that yesterday
was something that I never thought of trying
Učit mě, že včera bylo 
něco, co jsem nikdy nemyslel, že zkusím
Talking of tomorrow and the money, love
and time we had to spend
Mluvit o zítřku a penězích, lásce
a čase, které jsme museli vynaložit
Loving her was easier than anything 
I'll ever do again
Milovat ji bylo snazší, než cokoli, 
co kdy udělám
Coming close togetherSbližovat se spolu
With a feeling that I'd never known before in my timeS pocitem, který jsem předtím nikdy za mých časů nepoznal
She ain't ashamed to be a woman 
or afraid to be a friend
Nestyděla se být ženou, 
ani neměla strach být přítelem
I don't know the answer to the easy way she opened every door in my mindNeznám odpověď na to jak snadno  otevřela všechny dveře v mé mysli
But dreaming was as easy as believing
it was never gonna end
Ale snění bylo tak snadné jako věřit, 
že to nikdy neskončí
Loving her was easier than anything 
I'll ever do again
Milovat ji bylo snazší, než cokoli, 
co kdy udělám
Loving her was easier than anything
 I'll ever do again
Milovat ji bylo snazší, než cokoli,
co kdy udělám