Seznam blogů

7. 2. 2021

Bon Jovi - Thank You for Loving Me / DĚKUJI TI, ŽE MĚ MILUJEŠ






  1. It's hard for me to say the things
  2. I want to say sometimes
  3. There's no one here but you and me
  4. And that broken old street light
  5. Lock the doors
  6. We'll leave the world outside
  7. All I've got to give to you
  8. Are these five words when I

  9. Thank you for loving me
  10. For being my eyes
  11. When I couldn't see
  12. For parting my lips
  13. When I couldn't breathe
  14. Thank you for loving me
  15. Thank you for loving me

  16. I never knew I had a dream
  17. Until that dream was you
  18. When I look into your eyes
  19. The sky's a different blue
  20. Cross my heart
  21. I wear no disguise
  22. If I tried, you'd make believe
  23. That you believed my lies

  24. Thank you for loving me
  25. For being my eyes
  26. When I couldn't see
  27. For parting my lips
  28. When I couldn't breathe
  29. Thank you for loving me

  30. You pick me up when I fall down
  31. You ring the bell before they count me out
  32. If I was drowning you would part the sea
  33. And risk your own life to rescue me

  34. Lock the doors
  35. We'll leave the world outside
  36. All I've got to give to you
  37. Are these five words when I

  38. Thank you for loving me
  39. For being my eyes
  40. When I couldn't see
  41. You parted my lips
  42. When I couldn't breathe
  43. Thank you for loving me

  44. When I couldn't fly
  45. Oh, you gave me wings
  46. You parted my lips
  47. When I couldn't breathe
  48. Thank you for loving me

  1. Je pro mě těžké říct ty věci,
  2. které občas chci říct
  3. Není tu nikdo jiný, jen Ty a já
  4. A tahle rozbitá stará pouliční lampa
  5. Zamkni dveře
  6. Opustíme svět venku
  7. Všechno, co mám pro Tebe
  8. Je těchto pět slov, když já

  9. Děkuji Ti, že mě miluješ
  10. Za to, že bys byla mýma očima
  11. Kdybych nemohl vidět
  12. Za to, že bys otevřela mé rty
  13. Kdybych nemohl dýchat
  14. Děkuji Ti, že mě miluješ
  15. Děkuji Ti, že mě miluješ

  16. Nikdy jsem nevěděl, že mám sen
  17. Do té doby, než jsi tím snem byla Ty
  18. Když hledím do Tvých očí
  19. Nebe je modré odlišně
  20. V celém mém srdci
  21. Nenosím žádnou masku
  22. Kdybych to zkusil, přiměla by si věřit,
  23. že věříš mým lžím

  24. Děkuji Ti, že mě miluješ
  25. Za to, že bys byla mýma očima
  26. Kdybych nemohl vidět
  27. Za to, že bys otevřela mé rty
  28. Kdybych nemohl dýchat
  29. Děkuji Ti, že mě miluješ

  30. Zvedáš mě, když spadnu
  31. Zazvoníš zvonkem dřív, než mě odpočítají
  32. Kdybych se topil, rozdělila bys moře
  33. A riskovala svůj vlastní život pro mou záchranu

  34. Zamkni dveře
  35. Opustíme svět venku
  36. Všechno, co mám pro Tebe
  37. Je těchto pět slov, když já

  38. Děkuji Ti, že mě miluješ
  39. Za to, že bys byla mýma očima
  40. Kdybych nemohl vidět
  41. Za to, že bys otevřela mé rty
  42. Kdybych nemohl dýchat
  43. Děkuji Ti, že mě miluješ

  44. Kdybych nemohl létat
  45. Oh, dala bys mi křídla
  46. Otevřela bys mé rty
  47. Kdybych nemohl dýchat
  48. Děkuji Ti, že mě miluješ



Jon Bon Jovi Crowdsources Lyrics for Song About Coronavirus (Video)