Seznam blogů

31. 3. 2020

Mamma Mia! (2008) (1/10) | Movieclips + ABBA - Honey Honey

Mamma Mia!

UKONČENO: Soutěž s filmem Mamma Mia! Here We Go Again

Mamma Mia! (2008) - Honey Honey Scene (1/10) | Movieclips

 (Here I Go Again) Scene (2/10) | Movieclips

 Dancing Queen Scene (3/10) 

Our Last Summer Scene (4/10) | Movieclips

Mamma Mia Scene (5/10) | Movieclips


 Voulez-Vous Scene (6/10) | Movieclips


 SOS Scene (7/10) | Movieclips

Slipping Through My Fingers Scene (8/10) | Movieclips


Take a Chance on Me Scene (9/10) | Movieclips


Waterloo Scene (10/10) | Movieclips



ABBA -  Honey Honey

  1. Honey honey, how you thrill me, 
  2. ah-hah, honey honey
  3. Honey honey, nearly kill me,
  4. ah-hah, honey honey
  5. I'd heard about you before
  6. I wanted to know some more
  7. And now I know what they mean,
  8. you're a love machine
  9. Oh, you make me dizzy

  10. Honey honey, let me feel it, 
  11. ah-hah, honey honey
  12. Honey honey, don't conceal it,
  13. ah-hah, honey honey
  14. The way that you kiss goodnight
  15. (The way that you kiss me goodnight)
  16. The way that you hold me tight
  17. (The way that you're holding me tight)
  18. I feel like I wanna sing 
  19. when you do your thing

  20. I don't wanna hurt you, baby, 
  21. I don't wanna see you cry
  22. So stay on the ground, girl, 
  23. you better not get too high
  24. But I'm gonna stick to you, boy, 
  25. you'll never get rid of me
  26. There's no other place in this world 
  27. where I rather would be

  28. Honey honey, touch me, 
  29. baby, ah-hah, honey honey
  30. Honey honey, hold me, baby, 
  31. ah-hah, honey honey
  32. You look like a movie star
  33. (You look like a movie star)
  34. But I know just who you are
  35. (I know just who you are)
  36. And, honey, to say the least, 
  37. you're a dog-gone beast

  38. So stay on the ground, girl, 
  39. you better not get too high
  40. There's no other place in this world
  41.  where I rather would be

  42. Honey honey, how you thrill me, 
  43. ah-hah, honey honey
  44. Honey honey, nearly kill me, 
  45. ah-hah, honey honey
  46. I heard about you before
  47. I wanted to know some more
  48. And now I know what they mean,
  49.  you're a love machine
  50. Oh, you make me dizzy!
  1. Miláčku, miláčku, jak mě vzrušuješ,
  2.  ah-hah, miláčku, miláčku
  3. Miláčku, miláčku, skoro mě zabíjíš,
  4.  miláčku, miláčku
  5. Slyšela jsem o tobě už dřív
  6. Chtěla jsem vědět víc
  7. A teď už vím, co tím myslí,
  8. jsi stroj na lásku
  9. Oh, točí se mi z tebe hlava!

  10. Miláčku, miláčku, nech mě to cítit, 
  11. ah-hah, miláčku, miláčku,
  12. Miláčku, miláčku, neskrývej to, 
  13. ah-hah, miláčku, miláčku
  14. Způsob, jakým líbáš na dobrou noc
  15. (Způsob, jakým mě líbáš na dobrou noc)
  16. Způsob, jakým mě pevně objímáš
  17. (Způsob, jakým mě pevně objímáš)
  18. Mám pocit, že chci zpívat, 
  19. když to děláš

  20. Nechci ti ublížit, kotě, 
  21. nechci tě vidět plakat
  22. Tak zůstaň na zemi, děvče, 
  23. radši nelítej moc vysoko
  24. Ale já se tě budu držet, chlapče, 
  25. nikdy se mě nezbavíš
  26. Na tomhle světe není jiné místo, 
  27. kde bych byla raději

  28. Miláčku, miláčku, dotkni se mě, 
  29. zlato, ah-hah, miláčku, miláčku
  30. Miláčku, miláčku, objímej mě, zlato,
  31. ah-hah, miláčku, miláčku
  32. Vypadáš jako filmová hvězda
  33. (Vypadáš jako filmová hvězda)
  34. Ale já přesně vím, kdo jsi
  35. (Přesně vím kdo jsi)
  36. A, miláčku, mírně řečeno, 
  37. jsi zatracené zvíře

  38. Tak zůstaň na zemi, děvče, 
  39. radši nelítej moc vysoko
  40. Na tomhle světe není jiné místo, 
  41. kde bych byla raději

  42. Miláčku, miláčku, jak mě vzrušuješ,
  43. ah-hah, miláčku, miláčku
  44. Miláčku, miláčku, skoro mě zabíjíš,
  45. ah-hah, miláčku, miláčku
  46. Slyšela jsem o tobě už dřív
  47. Chtěla jsem vědět víc
  48. A teď vím, co tím myslí, 
  49. jsi stroj na lásku
  50. Oh, točí se mi z tebe hlava!
Are You More Donna, Rosie, Or Tanya From "Mamma Mia!"?