Seznam blogů

25. 2. 2021

The Beatles -Yesterday / Včera




  1. Yesterday all my troubles 
  2. seemed so far away
  3. now it looks as through 
  4. they're here to stay
  5. oh I believe in yesterday.

  6. Suddenly I'm not half the man 
  7. I used to be
  8. there's a shadow hanging over me
  9. oh yesterday came suddenly.

  10. Why she had to go 
  11. I don't know
  12. she wouldnt say
  13. I said something wrong
  14. now I long for yesterday.

  15. Yesterday love was such 
  16. an easy game to play
  17. now I need a place to hide away
  18. oh I believe in yesterday.

  19. Why she had to go I don't know
  20. she wouldnt say
  21. I said something wrong
  22. now I long for yesterday.

  23. Yesterday love was such 
  24. an easy game to play
  25. now I need a place to hide away
  26. oh I believe in yesterday.


  1. Včera,všechny mé problémy
  2. zdály se to tak daleko
  3. ale teď vypadají, 
  4. že tu zůstanou navždy,
  5. oh já věřím ve včerejšek.

  6. Najednou nejsem napůl muž
  7. Býval jsem
  8. Nade mnou visí stín
  9. oh včerejšek přišel náhle.

  10. Proč musela jít ?
  11. Nevím
  12. nic neřekla.
  13. Řekl jsem něco špatně,
  14. teď jsem vděčný za včerejšek.

  15. Včera byla láska taková 
  16. snadnou hrou,
  17. teď potřebuji místo kam se schovat,
  18. oh já věřím ve včerejšek.

  19. Proč musela jít, to nevím
  20. nic neřekla.
  21. Řekl jsem něco špatně,
  22. teď jsem vděčný za včerejšek.

  23. Včera byla láska taková  
  24. snadnou hrou,
  25. teď potřebuji místo kam se schovat,
  26. oh já věřím ve včerejšek.