Seznam blogů

1. 2. 2020

Kris Kristofferson - Me and Bobby McGee / Já a Bobby McGee + ( Kristofferson Great Songs )





Me and Bobby McGee  / Já a Bobby McGee

  1. Busted flat in Baton Rouge, 
  2. waitin' for a train
  3. Feelin' nearly faded as my jeans.
  4. Bobby thumbed a diesel down, 
  5. just before it rained
  6. Took us all the way to New Orleans.

  7. I pulled my harpoon out 
  8. of my dirty red bansanna 
  9. I was playin' soft while 
  10. Bobby sang the blues.
  11. Windshield wipers slappin' time 
  12.  I was holdin' Bobby's hand in mine
  13. We sang every song
  14. that driver knew.

  15. Freedom's just another word 
  16. for nothin' left to lose
  17. Nothin' ain't worth nothin', 
  18. but it's free
  19. And, feelin' good was easy, 
  20. Lord, when he sang the blues
  21. You know, feelin' good 
  22. was good enough for me
  23. Good enough for me and my Bobby McGee

  24. From the coal mines of Kentucky
  25. to the California sun,
  26. Bobby shared the secrets of my soul.
  27. Standin' right beside me, 
  28. Lord, through everything Iˇve done
  29. Every night she kept me from the cold.

  30. Then somewhere near Salinas,
  31. Lord, I let her slip away,
  32. Lookin' for the home I hope she'll find
  33. And I'd trade all my tomorrows for
  34. a single yesterday,
  35. Holdin' Bobby's body next to mine.

  36. Freedom's just another word 
  37. for nothing' left to lose
  38. Nothin' left is all she left for me.
  39. Feeling good was easy, Lord, when 
  40. Bobby the blues.
  41. Bubby, that was good enough for me;
  42. Good enough for me and Bobby McGee.
  43. La da da la la na na na






  1. Zchátralý byt v Baton Rouge 
  2. čekání na vlak
  3. Cítím se skoro tak bledý jako mé džíny
  4. Bobby spustila diesel
  5. těsně předtím než pršelo 
  6. Vezla nás celou cestu do New Orleans

  7. Vytáhl jsem harmoniku z mého špinavého
  8.  u mého špinavého červeného šátku
  9. Foukal jsem smutně, zatímco 
  10. Bobby zpívala blues
  11. Stěrače pravidelně plácali 
  12. a já držel Bobby za ruku
  13. Zpívali jsme každou píseň, 
  14. kterou řidič znal

  15. Svoboda je jen jiný výraz,
  16. když už nemůžeš nic ztratit
  17. Nic nestojí za nic, 
  18. ale je to zdarma.
  19. A cítit se dobře bylo to snadné 
  20. Pane, když Bobby, zpívala blues
  21. Víš, cítit se dobře 
  22. Bylo mi fajn 
  23. Dost dobrý pro mě a  Bobby McGee

  24. Z uhelných dolů v Kentucky 
  25. až do prosluněné Kalifornie,
  26. Bobby sdílela tajemství mé duše
  27. Navzdory všem rozmarům 
  28. Pane i tomu co jsme udělali
  29. Každou noc mě chránila před chladem.

  30. Jednoho dne u Salinas, 
  31. Pane, nechal  jsem jí odejít.
  32. Hledala domov a já doufám že ho našla
  33. a vyměnil bych všechny zlé zítřky
  34. za jediný včerejšek.
  35. Za to držet Bobby opět v náruči

  36. Svoboda je jen jiný výraz ,
  37. když už nemůžeš nic ztratit
  38. Nic, to bylo všechno, když mě opustila
  39. Cítit se fajn bylo snadné, Pane, když 
  40. Boby zpívala blues
  41. Buby, to bylo pro mě dost dobré
  42. Dost dobré pro mě a moji Bobby McGee
  43. La da da la la na na na