Seznam blogů

8. 1. 2020

C.C Catch - I can lose my heart tonight / Dnes večer můžu ztratit své srdce



  1. Take, your chance for paradise
  2. I'm looking in your eyes
  3. You might be mine tonight
  4. Yeah, I'm feelin' like a fool
  5. 'cause you still act so cool
  6. Spend the night with me

  7. I can lose my heart tonight
  8. If you're lonely, feel alright
  9. This is just the night for me and you

  10. I can lose my heart tonight
  11. Are you lonely deep inside ?
  12. There is something in the air tonight

  13. I can feel it everywhere
  14. There's magic in the air
  15. You might be mine tonight
  16. Yeah, I feel so hypnotised
  17. I feel like paradise
  18. I see heaven in your eyes

  19. Take me in your arms
  20. Hold me close tonight
  21. Take my heart away
  22. Take me to the night






  1. Vezmi svou šanci k ráji
  2. Dívám se ti do očí
  3. Dnes v noci bys mohl být můj
  4. Jo, cítím se jako blázen
  5. protože stále jednáš tak chladně
  6. Prožij se mnou noc

  7. Dnes večer můžu ztratit své srdce 
  8. Jestli si osamělý, cítím se v pořádku 
  9. Tohle je prostě noc pro tebe a pro mě

  10. Dnes večer můžu ztratit své srdce 
  11. Jsi hluboko uvnitř osamělý?
  12. Dnes v noci je něco ve vzduchu

  13. Cítím to všude
  14. Ve vzduchu je kouzlo
  15. Dnes v noci bys mohl být můj
  16. Jo, cítím se tak hypnotizovaná
  17. Cítím se jako v ráji
  18. Ve tvých očích vidím nebe

  19. Vem mě do své náruče
  20. Drž mě dnes večer blízko
  21. Vem mé srdce pryč
  22. Vem si m dnes v noci