Seznam blogů

17. 1. 2020

Brandi Carlile - The Story / Příběh


The Story  /   Příběh

  1. All of these lines across my face 
  2. Tell you the story of who I am 
  3. So many stories of where I've been 
  4. And how I got to where I am 
  5. But these stories don't mean anything 
  6. When you've got no one to tell them to 
  7. It's true...I was made for you 

  8. I climbed across the mountain tops 
  9. Swam all across the ocean blue 
  10. I crossed all the lines and I broke 
  11. all the rules 
  12. But baby I broke them all for you 
  13. Because even when I was flat broke 
  14. You made me feel like a million bucks 
  15. You do 
  16. I was made for you 

  17. You see the smile that's on my mouth 
  18. It's hiding the words that don't come out 
  19. And all of my friends who think that I'm blessed 
  20. They don't know my head is a mess 
  21. No, they don't know who I really am 
  22. And they don't know what 
  23. I've been through like you do 
  24. And I was made for you... 

  25. All of these lines across my face 
  26. Tell you the story of who I am 
  27. So many stories of where I've been 
  28. And how I got to where I am 
  29. But these stories don't mean anything 
  30. When you've got no one to tell them to 
  31. It's true...I was made for you


  1. Všechny ty vrásky na mé tváři 
  2. Ti říkají příběh o tom kdo jsem 
  3. Tolik příběhů kde jsem byla 
  4. A jak jsem se dostala, kde jsem teď 
  5. Ale tyhle příběhy neznamenají nic 
  6. Kdyby si je neměl komu povědět 
  7. Je to pravda... Byla jsem pro tebe stvořena
  8.  
  9. Vyšplhala jsem přes vrcholky hor 
  10. Plavala jsem přes celý modrý oceán 
  11. Přešla jsem všechny řádky a porušila
  12.  všechny pravidla 
  13. Ale zlatíčko všechny jsem je porušila pro tebe 
  14. Protože i když jsem byla úplně na mizině 
  15. Dokázal si, abych se cítila jako milion dolarů 
  16. Jo dokázal 
  17. Byla jsem pro tebe stvořena 

  18. Vidíš ten úsměv, co je na mých ústech 
  19. Skrývá slova, které nevycházejí ven 
  20. Všichni mí přátelé si myslí, že jsem požehnaná 
  21. Netuší, že mám v hlavě nepořádek 
  22. Ne, nevědí kdo skutečně jsem 
  23. A oni nevědí co
  24. prošla jsem si tím jako Ty 
  25. A byla jsem jsem pro tebe stvořena 

  26. Všechny ty vrásky na mé tváři 
  27. Ti říkají příběh o tom kdo jsem 
  28. Tolik příběhů kde jsem byla 
  29. A jak jsem se dostala,  kde jsem teď 
  30. Ale tyhle příběhy neznamenají nic 
  31. Kdyby si je neměl komu povědět 
  32. Je to pravda... Byla jsem pro tebe stvořena