Seznam blogů

29. 11. 2019

Selena Gomez - Only You / Jen ty



  1. Looking from a window above
  2. It's like a story of love
  3. Can you hear me?
  4. Came back only yesterday
  5. I'm moving farther away
  6. Want you near me

  7. All I needed was the love you gave
  8. All I needed for another day
  9. And all I ever knew
  10. Only you

  11. Sometimes when I think of her name
  12. When it's only a game
  13. And I need you
  14. Listen to the words that you say
  15. It's getting harder to stay
  16. When I see you

  17. All I needed was the love you gave
  18. All I needed for another day
  19. And all I ever knew
  20. Only you
  21. Only you, only you
  22. Only you, only you

  23. This is going to take a long time
  24. And I wonder what's mine
  25. Can't take no more (can't take no more)
  26. Wonder if you'll understand
  27. It's just the touch of your hand
  28. Behind a closed door

  29. And all I needed was the love you gave
  30. All I needed for another day
  31. And all I ever knew
  32. Only you
  33. All I needed was the love you gave
  34. All I needed for another day
  35. And all I ever knew
  36. Only you

  37. Only you


  1. Výhled z okna z výšky
  2. Je jako příběh lásky
  3. Slyšíš mě?
  4. Vrátila jsem se teprve včera
  5. Posouvám se dál
  6. Chci tě blízko sebe

  7. Potřebovala jsem jen lásku, kterou jsi dal
  8. Vše, co jsem potřebovala pro další den
  9. A vše, co jsem kdy znala
  10. Jenom ty

  11. Občas, když přemýšlím nad jejím jménem
  12. Když je to jenom hra
  13. A já tě potřebuji 
  14. Poslouchám slova, co říkáš
  15. Je čím dál tím těžší zůstat
  16. Když tě vidím

  17. Vše, co jsem potřebovala, byla láska, co jsi dával
  18. Vše, co jsem potřebovala pro další den
  19. A vše, co jsem kdy poznala
  20. Jenom ty
  21. Jenom ty, jenom ty
  22. Jenom ty, jenom ty

  23. Bude to trvat dlouho
  24. A zajímá mě, co je mé
  25. Už toho víc nesnesu (už toho víc nesnesu)
  26. Přemýšlím, jestli pochopíš
  27. Jde jen o dotek tvé ruky
  28. Za zavřenými dveřmi

  29. Vše, co jsem potřebovala, byla láska, co jsi dával
  30. Vše, co jsem potřebovala pro další den
  31. A vše, co jsem kdy poznala
  32. Jenom ty
  33. Vše, co jsem potřebovala, byla láska, co jsi dával
  34. Vše, co jsem potřebovala pro další den
  35. A vše, co jsem kdy poznala
  36. Jenom ty

  37. Jenom ty